וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וול סטריט: אלדין תיסחר על רקע הכוונה לגייס כ-66.7 מיליון דולר; אי.סי.איי תנסה להתאושש מהירידה החדה אמש

עומרי כהן

17.12.2004 / 23:11

אלדין מעוניינת למכור 2.6 מיליון מניות בהנפקה ציבורית שנייה; אי.סי.איי פירסמה אתמול תשקיף מדף לגיוס של עד 238 מיליון דולר; היום יפקעו האופציות והחוזים על המניות והמדדים



בוול סטריט עשויים היום נתוני האינפלציה שיפורסמו עוד לפני פתיחת המסחר לסייע למשקיעים בהתלבטות, האם עדיף להמשיך ולרכוש היום מניות או שכדאי לקחת אוויר ולממש את רווחי התקופה האחרונה.



פחות משעה לפני פתיחת המסחר, בחוזים העתידיים נאסד"ק 100 עולה ב-0.3% ומדד סטנדרד אנד פורס עולה ב-0.1%. אתמול סיימו המדדים המובילים את המסחר במגמה מעורבת. מדד נאסד"ק איבד 0.8% ומדד דאו ג'ונס עלה ב-0.1%.



נאסד"ק אישרה את העברתה של מניית און טראק למסחר ברשימה הראשית של הבורסה; היו"ר והמנכ"ל עודד בשן יפתח היום את המסחר בנאסד"ק לרגל האירוע.



עוד לפני הפתיחה פורסמו נתוני מדד המחירים לצרכן לחודש נובמבר, שרשם עלייה של 0.2% בהתאם לציפיות, לאחר שעלה בשיעור של 0.6 באוקטובר. בנטרול סעיפי המזון והדלק, צפוי מדד הליבה לעלייה של 0.2% בנובמבר, לאחר שעלה בשיעור זהה חודש קודם לכן.



בנוסף, יפקעו היום האופציות והחוזים העתידיים על המדדים ועל המניות, והדבר עשוי להשפיע על מגמת המסחר, למרות שיש להניח כי חלק מהמשקיעים מבצעים כבר מתחילת השבוע פעולות בהתאם לפוזיציות להן הם חשופים.



בקרב המניות הישראליות עשויה אלדין לרכז עניין אצל המשקיעים, לאחר שהחברה פירסמה היום תשקיף לגיוס כולל של עד 76.7 מיליון דולר, בהנפקת מניות שניה לציבור. אלדין מבקשת למכור 2.6 מיליון מניות במחיר של עד 25.65 דולר. היקף הגיוס עשוי לגדול, אם יחליטו החתמים לממש את הזכות שקיבלו לרכישת 390 אלף מניות נוספות במחיר ההנפקה מבעלי מניות קיימים. לפני כשבועיים אישרה אלדין את כוונתה לבצע גיוס של 70-80 מיליון דולר בהנפקת מניות.



אתמול פירסמה אי.סי.איי טלקום תשקיף מדף לגיוס של עד 238 מיליון דולר בהנפקה פרטית של מניות. החברה ביקשה את אישור הרשות האמריקאית לניירות ערך למכור מזמן לזמן עד 30 מיליון מניות במחיר של עד כ-7.9 דולר למניה. בתגובה צנחה מניית אי.סי.איי ב-9% למחיר של 7.1 דולרים.






טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully