וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שבת באירופה: חם! חם! חם!

אתר ספורט 5 בשיתוף

18.12.2004 / 18:26

בזמן שתנסו להתרכז במשחק העונה באיטליה, יחכה בניון לריאל מדריד ואח"כ יש את ברצלונה-ולנסיה. צרפת: ליון-מארסיי 1:1

בגרמניה כבר יצאו לפגרת החורף, אבל ביתר היבשת מתכוננים למחזור רווי משחקים גדולים שיתחיל כבר בשישבת.

ספרד: בניון מול ריאל

סנטאנדר - ריאל מדריד (21:00, ספורט 5+)
יוסי בניון אוהב את המשחק מול הגלאקטיקוס. בשנה שעברה הוא גם הבקיע נגדם והשנה יוכל לראות גם דודו אוואט את הכוכבים מקרוב. "אני מתכונן לכל משחק באותה צורה", אמר השוער הישראלי לפני המשחק. מעניין איך זה ייגמר, במיוחד כשריאל עוד צריכה להוכיח את עצמה לפני שמינית גמר ליגת האלופות מול יובנטוס והמחזורים המכריעים בליגה.

ברצלונה - ולנסיה (23:00, ספורט 5+)
בארסה כבר חושבת על צ'לסי, אבל לפני כן יש לה את ולנסיה המתאוששת, שמחפשת נחמה בליגה, אחרי ההדחה מליגת האלופות.

במשחק נוסף: לבאנטה - אלבסטה (19:00)

איטליה: סופר משחק

היצרים מתלהטים יממה לפני המשחק המסקרן ביבשת, שיפגיש את ענקיות הכדורגל, מילאן ויובנטוס לקרב ראש בראש בדרך לתואר אלפות הליגה האיטלקית. הקבוצות יפגשו מחר (שידור ישיר בספורט 5, החל מהשעה 21:25) במסגרת המחזור ה- 16 כשהפער בצמרת עומד על ארבע נקודות לזכותה של יובה, אחריה דוהרת, כאמור, האלופה מילאן.

קשרה של מילאן, קלארנס סיידרוף, שהיה המוציא לפועל העיקרי בניצחון האחרון, 0:6, על פיורנטינה, אמר לקראת המשחק: "בשנה שעברה היו אנשים שאמרו שאנחנו לא מוכנים למשחקים האלו אבל אנחנו תמיד מוכנים. ההתמודדויות האלו הן המרתקות ביותר ולא להיות בשיא במצבים כאלו, משמע שמשהו לא עובד כמו שצריך".

הקשר המצוין יפגוש על הקווים במאמנו מתקופת ריאל מדריד, פאביו קאפלו. סיידרוף ניסה להפגין ביטחון באומרו: "אנחנו יוצאים ליובנטוס כדי להצליח ולעשות את הדברים שאנחנו יודעים לעשות על המגרש. המטרה שלנו היא לנצח תוך כדי הצגת הכדורגל הרגיל שלנו. אני מקווה שיהיה משחק מהנה".

במשחק נוסף: מסינה - אטלאנטה (19:00)

צרפת: מארסיי עצרה את ליון, בערך

מארסיי, עם מאמן חדש על הקווים, פיליפ טרוסייה שאימן את נבחרת יפן במונדיאל, הצליחה להוציא נקודה ב'סטאד דה ז'רלאן' בליון. אלופת שלוש השנים האחרונות, ליון, הסתפקה ב-1:1 בכדי לשמור על המקום הראשון לפני הפגרה ולקבל את תואר אלופת החורף. פגי לואינדולה, עד לא מזמן סמל ליונזי, כבש את שער היתרון לאורחים כבר בדקה ה-3, תוך שהוא מנצל טעות גסה בהגנה של ליון. אבל המוליכה חזרה מהר למשחק, כשסידני גובו ניצל מסירה מצויינת של סילבאן וילטורד, בכדי לאזן בדקה ה-38. ליון, שסיימה סיבוב ללא הפסד, יכולה להיות קצת מאוכזבת מתוצאת תיקו שלישית ברציפות. מחר תוכל ליל השניה, לצמק את הפער ממנה לנקודה אחת בלבד.

יתר המשחקים (שבת, שעה ראשית 21:00)
מונאקו - בורדו (18:15)
פאריס סן ז'רמן - מץ
שטרסבורג - ראן
אג'קסיו - ליל
אוקזר - ניס
קון - טולוז
איסטר - סט. אטיין
לאנס - באסטיה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully