וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"לראסינג יש מזל שיש לה את כח האש שנקרא בניון"

אוריאל דסקל ואשר גודלברג

19.12.2004 / 8:49

עיתוני ספרד מהללים את הכוכב הישראלי, למרות ההפסד לריאל. בניון: "זה לא היה המשחק הטוב ביותר שלי"

לא בטוח שזה בגלל העיניים הבוחנות של נציגי המועדונים הבכירים באירופה, אבל אין ספק שיוסי בניון נתן אתמול את אחד ממשחקיו הטובים ביותר בספרד. ועוד מול ריאל מדריד, שכמעט נכנעה לכישרון העצום שלו - שער, בישול, מסירות מדויקות וכדרור קטלני - אבל ידעה בסיום לנצח 2:3.

בדקה ה-24 ניצל בניון נמנום בהגנה של ריאל מדריד, כדי לנגוח את השער הראשון של סנטאנדר מעל הידיים של איקר קסיאס. לבניון זה היה שער שלישי ברציפות במפגש עם ריאל, הפעם הוא חידש בנגיחה. 10 דקות אחר כך ניצל מייקל אואן בלבול של דודו אוואט, התרומם מעל הגנת סנטאנדר וכבש את השוויון. בדקה ה-50 פרץ בניון בצד שמאל, שיחרר מסירה למרכז הרחבה וחאבי גררו בעט שטוח וקבע 1-2. ריאל השוותה בדקה ה-60, שוב לאחר הגבהה לרחבה. אוואט והגנתו טעו וראול דחק מקרוב פנימה, 2-2. אוואט וסנטאנדר נראו מרוצים מהתיקו והחלו לבזבז זמן, אבל נענשו בדקה ה-91. עוד הגבהה לרחבה והפעם פרננדו מוריינטס מצא את זינאדין זידאן, שנגח מקרוב פנימה. 2-3 גדול לריאל.

"ריאל קבוצה טובה מאיתנו ואפשר היה לראות שנגמר לנו הכוח בדקה ה-70, לכן היו טעויות קשות בהגנה. הקרן שספגנו ממנה את השער השלישי היתה שטותית ונענשים על דברים כאלה", סיכם בניון. עם זאת, הוא שמר על אופטימיות: "שוב שיחקנו טוב, אבל אני מאוכזב מהתוצאה. אנחנו צריכים לקחת את הדברים הטובים מהמשחק הזה והיו כאלה. הרגשתי טוב, אבל אני לא יכול לומר אם זה היה המשחק הכי טוב שלי בספרד".

לתקשורת הספרדית, לעומת זאת, לא היה ספק שהניון היה ברמה אחרת. "לראסינג יש מזל שיש לה את כוח האש של בניון", נכתב באתר האינטרנט של "המארקה". "ללא המהירות והתעוזה של בניון, סנטאנדר לא היתה מגיעה לשום מצב", סיכמו באתר האינטרנט של ה"אס". בניון בחר לפרגן לקבוצתו: "יש לנו צוות התקפי טוב, הגענו לשישה מצבים טובים אבל אנחנו קבוצה קטנה וצריך לדעת את זה".

רונן קצב: "כולם מדברים על בניון, לא על הנצחון של ריאל"

אם לסמוך על העיתונאים האנגלים, טוטנהאם, בולטון, ליוורפול וארסנל מעוניינות בקשר הישראלי ושלחו אתמול נציגים ל"סארדינרו". בולטון רוצה לרכוש את בניון, אבל תמורת 2 מיליון ליש"ט. טוטנהאם, לדברי גורם בהנהלת המועדון, כלל לא מעוניינת בבניון: "פרנק ארנסן, המנהל הספורטיבי, מכיר את בניון אבל אין כוונה לרכוש קשר בחלון ההעברות". ליוורפול מעוניינת בבניון, אבל מתמקדת ברכישתו של פרננדו מוריינטס מריאל. אם תצליח לרכוש את מוריינטס (וגרסיה ראמון, מאמן ריאל, רמז שזה יקרה) אופציית בניון תדחה לקיץ במידה שיישאר בסנטאנדר. ארסנל, לפי ה"גרדייאן", תשמח לפתור את בעיית הפציעות שלה בקישור עם בניון. "אדו עוזב, ליונברג סובל ממיגרנות, רובר פירס כבר מדבר על פרישה ו-ונגר תמיד אהב שחקנים זולים. עכשיו יש לו קשרים טובים בכדורגל הספרדי, אז ייתכן שהוא יילך על בניון", אומר כתב של התותחנים ב"דיילי-מירור".

לפי עיתונאים בספרד, בניון ערך ביום חמישי פגישה עם הנהלת סנטאנדר שעסקה ככל הנראה בעתידו בקבוצה. בסנטאנדר לא רוצים שבניון יעזוב בשל חשיבותו המקצועית, אבל הצעה כספית מצוינת תאלץ את המועדון, שנמצא בחובות, למכור אותו. לפי השמועות בספרד גם דפורטיבו לה קורוניה מעוניינת בבניון, שמתעקש לא לדבר על העתיד: "הראש שלי פה, אני לא רוצה לדבר על מעבר, אני מתרכז בעבודה פה".

בסנטאנדר נמצא סוכנו של בניון, רונן קצב, שהחל מהיום אמור להיפגש עם ראשי הקבוצה כדי לבדוק את ההצעות שבניון קיבל ואת הסכומים שדורשים הספרדים. בפני ראשי סנטאנדר מונחות שלוש הצעות לרכישת השחקן, אבל לא בסדר הגודל הכספי שדורשת הקבוצה: בין 6 ל-10 מיליון יורו. קצב נשמע מרוצה בינתיים מהיכולת של הלקוח שלו: "זה היה משחק ענק שלו. ההפסד הרס הרבה, אבל כולם מדברים רק על בניון ולא על הניצחון הדרמטי של ריאל מדריד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully