וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בניון מיצה

19.12.2004 / 9:28

זה לא שראסינג סנטאנדר קטנה על יוסי בניון, אלא שאת התשובה האמיתית עד כמה הוא גדול ולאן הוא יכול להגיע לא יהיה ניתן לקבל בסנטאנדר. עכשיו זה כבר ברור.

בעונתו השלישית בקבוצה, בניון הוכיח כי מיצה את עצמו. ביותר מדי שלבים של המשחק אתמול מול ריאל מדריד, התחושה היתה שחבריו לקבוצה מגבילים אותו. שנאפטי, למשל, מקשה עליו, כך גם דודו אוואט. ביותר מדי שלבים במשחק, היה ברור שיש לו לא מעט לתרום לחבורה של זידאן, ראול, פיגו ושות'.

בניון הבשיל. הוא תמיד היה פנומן בכל מה שקשור לכדרור, עתה נוספו לו התנועה הבלתי פוסקת, ניהול משחק, בגרות ויכולת להוביל קבוצה ונבחרת לאומית. במובנים האלה סנטאנדר עשתה לו שירות מצוין, כשנתנה לו אפשרות להתפתח בחממה עם מעט לחצים. טוטנהאם, לה קורוניה, ליוורפול וארסנל מוזכרות כמי שעשויות לקלוט אותו כבר בינואר הקרוב, ועכשיו זה רק עניין של מחיר. את היכולת להצליח בקבוצות האלה הוא השיג.

ובדרך שלו, מתוך הכרה עצמית. זה אולי מה שמייחד כל כך את בניון. מה שמסביר את ההחלטה ללכת לאייאקס, לברוח ממנה, להתעקש להצליח בדרך היחידה שיוסי בניון יודע. אחרים עשו מזה שיר גדול, בניון, יודעים גם בריאל מדריד, מתפייט בכר הדשא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully