וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הביקורת על אופ"א תחכה

עוזי דן

19.12.2004 / 9:29

זה לא סוד שלרבים יש ביקורת גדולה על הצ'מפיונס ליג - הקפטיליזם הדורסני של הקבוצות הגדולות, הפגיעה במעמד הביניים של המועדונים והשחקנים, הזלזול בליגות המקומיות, הנהייה המוחלטת אחרי כסף ורייטינג - אבל יש תקופה בשנה בה צריך לשים את הביקורת בצד, תקופה שמתחילה דווקא עם פגרה (והגרלה) באמצע דצמבר ומתגשמת בסוף החורף. אחרי הכל, אנחנו קודם כל אוהבים כדורגל.

תנו לנו ריאל נגד יובנטוס, ברצלונה מול צ'לסי, מנצ'סטר יונייטד ראש בראש עם מילאן וארסנל נגד באיירן, ובאמת נפסיק לקטר. אולי ברבע הגמר זה היה יותר קלאסי, אבל גם ככה אין תלונות ויש אפילו גם כמה קישוטים (אינטר - פורטו, ליוורפול - לוורקוזן). והכל בנוק-אאוט, בלי שטויות של שלב בתים ומה עשו במשחק המקביל. שיטת גביע קלאסית. ככה בדיוק אנחנו אוהבים.

מהמשחקים האלה והשלבים הללו יוצאים המשחקים הגדולים באמת ולא מהגמרים. ואם כבר קיבלנו כאלה ערבים גדולים, אז למה לא לשלוח הצעת ייעול ליעקב אראל ואופ"א. ברור למה בשלב הבתים המשחקים צריכים להיות באותו זמן, אבל מדוע גם בשלב הנוק-אאוט? אפילו במונדיאל זה לא ככה. ממילא יש יומיים של משחקים בכל פעם. במקום לתת לחובב הכדורגל לזפזפ ולהפסיד בדיוק את הגול הגדול במשחק השני, במקום לשבור את הראש בבחירה בין ריאל - יובה לארסנל - באיירן, או בערב למחרת בין יונייטד - מילאן לברסה - צ'לסי, למה לא לעשות הצגה טלוויזיונית כפולה, גם 20:45 (שעון אירופה) וגם 18:45. אחד אחרי השני, יומיים רצוף ושבועיים אחר כך עוד פעם. הרייטינג רק יעלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully