וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וויצ'יץ' אמור להיות כשיר עד ז'לגיריס

יואב בורוביץ'

19.12.2004 / 12:33

הצרות של מכבי עלולות לבוא מכיוונו של באסטון שלא השלים את האימון. שארפ: "בשלב הזה אנחנו טובים יותר למרות המאזן"

"בשלב הזה של העונה, אנחנו קבוצה טובה יותר מאשר בשנה שעברה, גם אם המאזנים אינם מוכיחים זאת", אמר אמש דרק שארפ. מאזנה של מכבי תל אביב ביורוליג עד כה הוא 1-6, לעומת 0-7 אשתקד.

שארפ מאמין כי השיפור נובע מכך שהקבוצה רצה עונה שנייה ברציפות עם סגל כמעט זהה. "בעונה שעברה היינו קבוצה חדשה, לכן זה לא מפתיע שאנחנו משחקים טוב יותר העונה", הוא קובע. "כדי להפוך לקבוצה גדולה באמת חייבים להישאר ביחד. אנחנו אוהבים אחד את השני ואנחנו משחקים בהתאם".

את מעט הביקורת שיש לו על הקבוצה שומר שארפ למשחק ההגנה, למרות התצוגה המשכנעת מול ברצלונה (האורחים קלעו 59 נק', ב-20 מ-61 מהשדה). "אנחנו עדיין מתקשים מול הפיקנ-אנד-רול", הוא קובע. "לפני המשחק האחרון החלטנו שאנחנו מתאמצים בהגנה, אבל לפני משחקים קודמים לא היתה לנו אותה אמונה. אנחנו מוכרחים להיות יותר עקביים".

חוסר העקביות מתבטא בעיקר בפערים שבין משחק ההגנה של מכבי תל אביב בהיכל נוקיה, שבו היא מותירה את היריבות על 72.3 נקודות (37% מהשדה), לבין משחקי החוץ שבהם היריבות קולעות 89.5 נק' ב-50.2%.

"אנחנו בטוחים שזה הקהל שדוחף אותנו בבית", מסביר טל בורשטיין. "כאן אנחנו עולים לפארקט עם ביטחון עצום ובתחושה ששום קבוצה לא מסוגלת לנצח פה. אנחנו צריכים לעלות עם אותה מנטליות במשחקי החוץ".

המאמן, פיני גרשון, אומר כי הנסיגה במשחק ההגנה באה "במשחקים הפחות חשובים כביכול. בהתחשב במה שהיה כאן עם ז'לגיריס בעונה שעברה ובכך שמדובר באלופת אירופה לשעבר, השחקנים מבינים שזה משחק גדול ולכן הם יהיו מוכנים".

גרשון, אגב, אינו שבע רצון מהתוצרת בצד השני של המגרש. "אבל כנראה עדיין אי אפשר לשחק באותו יום הגנה כמו נגד ברצלונה והתקפה כמו נגד פזארו. ביום שזה יקרה אני אהיה מרוצה".

בקבוצה סבורים כי ניקולה וויצ'יץ' יהיה כשיר למשחק נגד ז'ליגריס ביום חמישי. מייסיאו באסטון לא השלים את האימון אמש בגלל כאבים ברגל, אבל אמור לשחק הערב נגד נהריה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully