וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ת"א תפנה לברקוביץ'

אשר גולדברג

20.12.2004 / 7:54

תציע לשחקן פורטסמות' כחצי מיליון דולר לעונה. הפנייה נעשית על רקע הירידה ברכישת המנויים ומיעוט הקהל

איל ברקוביץ' הוא השחקן שמכבי תל אביב תפעל לצרף לשורותיה עוד העונה או לקראת העונה הבאה. כבר היום, או לכל היותר מחר, תיעשה פנייה לברקוביץ', שחקנה של פורטסמות', שאתמול שותף בשבע הדקות האחרונות במשחק ההפסד לארסנל 1:0.

למכבי ת"א ברור כי לא תוכל להציע לברקוביץ' 1.5 מיליון דולר לעונה, השכר אותו הוא מרוויח באנגליה. הכוונה היא להציע לו שכר של יותר מחצי מיליון דולר, שחלקו ימומן על ידי ספונסרים שיגויסו במיוחד לצורך הבאתו.

ברקוביץ' עצמו כבר רמז, שלמרות החוזה באנגליה שתקף גם לעונה הבאה, חשב על האפשרות לחזור לארץ יחד עם בני משפחתו אחרי שהות של כשמונה שנים באנגליה.

הכוונה לפנות לברקוביץ' באה על רקע הירידה המשמעותית ברכישת המנויים. בקבוצה מודעים לכך שגם חלק גדול מבעלי המנויים נשארים בבית. במכבי ת"א העריכו כי אם יצליחו להשלים את המהלך להבאת ברקוביץ', קיימת אפשרות שבעונה הבאה יישבר שיא רכישת המנויים (8,000).

במכבי ת"א מבקשים להתחיל ברכש לעונה הבאה כבר בימים הקרובים. מלבד ברקוביץ', במועדון ינסו שוב לרכוש את שלומי ארבייטמן מהפועל פ"ת. מכבי מוכנה להעביר לפ"ת את אלי ביטון וישמעאל אדו כפיצוי. נכון לאתמול, בפ"ת מסרבים לשחרר את ארבייטמן וטוענים שהוא ישלים את החוזה שלו במועדון.

  • עוד באותו נושא:
  • פורטסמות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully