וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכי טוב למנהלים בביטוח ישיר: מחלקת אופציות בשני מיליון שקל

שלומי גולובינסקי

20.12.2004 / 8:00

מחזור הפרמיות של החברה בתחום האלמנטרי צמח מתחילת השנה ל-586 מיליון שקל, ונתח השוק של החברה צמח בסוף ספטמבר ל-4.4% לעומת 3.9% אשתקד; שווי השוק של החברה עומד נכון להיום על 558 מיליון שקל



משתלם לעבוד בחברת ביטוח. אחרי כלל-ביטוח ומגדל, יוצאת גם חברת הביטוח ישיר-אי.די.אי (החברה לביטוח ישיר) בתוכנית חלוקת אופציות שתכלול 54 עובדים בכירים. אגב, המנכ"ל, אייל לפידות, לא יכלל בסבב ההטבות הנוכחי ויזכה, ככל הנראה, לתוכנית אופציות יחודית.



מנהלי החברה יוכלו בתוך שלוש שנים להמיר את האופציות שיקבלו ל-2.5% ממניות החברה. מחיר מימוש האופציות טרם נקבע, והוא יתבסס על המחיר הממוצע של מניית החברה בדצמבר, צמוד למדד.



הנהנים העיקריים של ההטבות האלה, שמוערכות בכשני מיליון שקל, יהיו חברי ההנהלה המצומצמת של החברה ובהם חיים אלמוזלינו, סמנכ"ל הכספים, יעל גבע, סמנכ"ל ביטוח אלמנטרי, ערן וולף, סמנכ"ל השיווק, אורי אילן, סמנכ"ל המכירות, ישראלה טיטלבוים, מנהלת מערכות המידע בחברה, אורי שמר, אקטואר ראשי, עמוס לוזון, סמנכ"ל ביטוח חיים ותמי שושני, מנהלת משאבי האנוש.



ישיר אי.די.אי נמצאת בבעלות קבוצת ביטוח ישיר שבשליטת משפחת שינדמן ובנק לאומי. מניות החברה הונפקו בחודש מאי האחרון בבורסה, ושווי השוק של החברה עומד נכון להיום על 558 מיליון שקל.



את תשעת החודשים הראשונים של 2004 סיימה ישיר אי.די.אי עם רווח נקי של 47 מיליון שקל. זאת בהשוואה לרווח נקי של 37 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד. מחזור הפרמיות של החברה בתחום האלמנטרי צמח מתחילת השנה ל-586 מיליון שקל, ונתח השוק של החברה צמח בסוף ספטמבר ל-4.4% לעומת 3.9% אשתקד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully