וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שי ודרור נכנסים בשואה

20.12.2004 / 9:56

הילדים הרעים של רדיו תל אביב שוב עוררו שערורייה, כשניסו לברר אם אנה פראנק נהגה לעשן גראס

שי גולדשטיין ודרור רפאלי, שני מגישי "תוכנית הערב" והילדים הרעים של רדיו תל אביב, ממשיכים לייצר שערוריות. במסגרת פינת הקאלט הקבועה שלהם "שיחת הטלפון מפתיעה" התקשרו אתמול השניים למוזיאון אנה פרנק באמסטרדם. זאת בעקבות ידיעה שפורסמה בדבר כוונת המוזיאון לשמש כמקום מקלט עבור סופרים, שנרדפים בארצות מוצאם. שני הסאטיריקנים לא הצליחו להתאפק והחלו לחקור את נציגת המוזיאון אודות מדיניות המוזיאון לעישון סמים, בין השאלות ששאלו: "מותר לעשן גראס במוזיאון? האם אנשים שמעשנים גראס מגיעים למוזיאון?". השניים לא עצרו בשאלות כלליות והחלו לחקור אודות הרגליה של הילדה שהסתתרה עם משפחתה בבית והפכה לאחד מסמלי השואה. כנראה ששהותה של אותה הילדה בבירת הסמים החוקיים סיקרנה את שני השדרנים עד כי היו חייבים לשאול, "אנה פרנק עישנה גראס?". כנהוג במרית משיחות הטלפון האלו הנציגה החזיקה מעמד עד שאיבדה את סבלנותה, אז נפנפה את שני השדרנים בטענה שיש לה "עוד עבודה לעשות".

הרשות השנייה לטלוויזיה ולרדיו מסרה בתגובה ל"ידיעות אחרונות", כי "אם אכן דברים אלו נאמרו, מדובר בדבר חמור ביותר ובפגיעה קשה ברגשות הציבור. הרשות תבדוק את הנושא ותשתמש בכל הסנקציות העומדות לרשותה כדי לטפל בכך". מנכל"ית רדיו תל אביב, אווה מדז'יבוז' מסרה בתגובה, כי "מטרת האייטם המדובר הייתה למחות על זילות ההשמדה ההמונית".

כאמור, זו איננה הפעם הראשונה בה צמד המגישים פותחים את הפה ועושים בלאגן. רק לפני כשלושה חודשים השעתה הרשות את הצמד ליומיים לאחר שחשפו את שם השחקנית שהופיעה בקלטת הלוהטת. לפני כן, ננזפו כי דיברו עם קטינה, שוב באותה פינה שערוריית ועוד.

אוה מדז'יבוז', מנכ"ל FM102 רדיו תל אביב, מסרה בתגובה כי 102 FM רדיו תל אביב ותכנית הערב עם שי ודרור, מתייחסים בכובד ראש לכל הקשור לנושא שואת העם היהודי, בתקופת מלחמת העולם השנייה. מטרת האייטם המדובר, הינה למחות על זילות ההשמדה ההמונית אשר התבצעה בקרב קהילת יהודי אירופה ולמחות על ההשוואה המגוחכת שבין רדיפתה ורציחתה של נערה יהודייה בת 13 חפה מפשע, לבין רדיפת אנשי תקשורת בוגרים, בשל התבטאויות כאלה ואחרות. שי ודרור תקפו את הנושא בדרכם הסאטירית, ובין השאר השתמשו בדוגמה של עישון סמים קלים המהווה נורמה באמסטרדם להדגשת הקלות שבה הוחלף ייעודו של בית אנה פראנק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully