וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגאדג'ט היומי – R2D2 אישי לכל אחד

נימרוד בן משה

20.12.2004 / 13:30

הנה הגאדג'ט הכי מגניב שלא יהיה לכם אף פעם – רובוט בצורת R2D2 שמגיב לפקודות קוליות

סוף סוף! דרואיד קטן משלכם! מי, אבל באמת, מי לא היה רוצה R2D2 קטן שיתרוצץ לו בבית ויגיב לפקודות קוליות? מי?? שיקום! אף אחד לא קם? יופי. אז לא רק שהרובוט הקטן יכול להסתובב בבית שלכם בחופשיות ולעשות חיקוי של אחיו הגדול מסרטי "מלחמת הכוכבים", הוא אפילו יכול להגיש לכם פחית משקה באמצעות הזרוע הרובוטית שלו.

זה לא צחוק, את יושבים לכם בסלון ולפתע אתם צמאים, כל שעליכם לעשות הוא לקרוא ל-R2D2 אשר יגיע עד אליכם לבדו (הוא יודע לנווט לבד ברחבי הבית) ויגיש לכם פחית קולה צוננת. וכאשר אתם נרדמים מעולפים מול הטלוויזיה, הרובוט הקטן יכול לסייר לכם בבית ו"לשמור" עליו באמצעות פנס עוצמתי שמותקן על ראשו.

מעבר לכך הדרואיד שלכם יוכל ליידע אתכם מה מצב הרוח שלו, ואם יש לו מצב רוח טוב הוא אפילו ישמיע מוזיקה וירקוד. ואין לכם מה לפחד שהוא יהרוס לכם את החדר תוך כדי ריקודים, הרובוט מצוייד בחיישני אינפרה אדום, חיישני מגע ויכולת ניווט סונארית (על פי גלי קול).

הבעיה היחידה היא המחיר. היות והחברה שמייצרת את R2D2 הודיעה לפתע שהיא לא תמשיך לייצר עוד יחידות ממנו, הוא הפך לפריט אספנים וניתן למצוא אותו ב-eBay במחיר מוגזם של כ-400 דולר (לעומת 50 דולר מחיר מקורי בחנות).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully