וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ועד עובדי דיסקונט מודיע על כנס חירום לכלל עובדי הבנק - צפוי להכריז על השבתה מלאה

עינב בן יהודה

20.12.2004 / 13:54

בוועד מוחים על המבוי הסתום אליו נקלע המו"מ עם נכסים מ.י הנוגע לזכויותיהם בעת הפרטת הבנק; הכנס, בו ישתתף יו"ר ההסתדרות עמיר פרץ, ייערך ביום רביעי ובמהלכו תושבת פעילות הבנק



ביום רביעי הקרוב צפוי להיערך כנס חירום של כלל עובדי בנק דיסקונט . לכנס, שייערך בתל אביב בשעות הבוקר המאוחרות, צפויים להגיע כ-5,000 עובדי הבנק. השתתפות עובדי הבנק בכנס תגרום להשבתת פעילות הבנק בזמן שבו הוא יתקיים.



את הכנס עורך ועד העובדים הארצי, ויו"ר ההסתדרות, ח"כ עמיר פרץ, צפוי להשתתף בו. ועד העובדים צפוי להכריז בכנס על שיבושי עבודה חמורים. על פי ההערכות, צפוי הוועד להכריז על השבתה מלאה של פעילות הבנק.



בשבועיים האחרונים חידשו עובדי דיסקונט את הצעדים הארגוניים בהם הם נוקטים במחאה על המבוי הסתום, לדבריהם, במו"מ מול נכסים מ.י, המטפלת בהפרטת הבנק. במסגרת שיבושים אלו הושבתו מחלקות שונות של הבנק וסניפים שונים, אך לא נערכה השבתה כוללת.



העובדים טוענים כי בימים האחרונים מאיצה מ.י. נכסים את הליך ההפרטה, וזאת בעודה נוקטת מדיניות של סחבת בכל הנוגע לשמירת זכויות העובדים. לטענתם, רק לאחר שהחלה החרפת הצעדים הארגוניים, קיימו נציגי מ.י. נכסים ישיבת מו"מ עם העובדים לאחר דחייה של חודשים, אך גם בפגישה זו לא חלה התקדמות.



הצדדים חלוקים בינהם לגבי הארכת תוקפו של ההסכם הקיבוצי, אורכה של התקופה בה יישמרו נכסי הבנק וגובה מענק המכירה. יו"ר הוועד, ריקי בכר: "אם מישהו באוצר חושב שתוך כדי מכירה יקעקעו את זכויות העובדים - אז לא תהיה מכירה. ארגון עובדי בנק דיסקונט היה ויהיה גוף שיודע ללחום על זכויות עובדיו. את המאבק הזה לא נפסיד".


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully