וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

CIBC: הנהלת רדוור החזירה לנו את הביטחון בסיכויי הצמיחה; מחיר היעד הועלה ל-35 דולר; המניה עולה ב-4% בתגובה

עומרי כהן

20.12.2004 / 20:57

תחזית ההכנסות ל-2005 הועלתה ב-4% ל-83 מ' ד'; מכירות 2006 עשויות לגדול ל-100 מ' ד'; ההמלצה נותרה "תשואת יתר"; מעריכים כי החברה מועמדת לרכישה בידי חברות אחרות ממגזר התקשורת



"הנהלת רדוור החזירה לנו את הביטחון בנוגע לסיכויי הצמיחה של החברה בעתיד", כך ציינו היום בסקירתם האנליסטים סטיבן קאמאן וג'ף אוסבורן מבנק ההשקעות CIBC, ששבו לאחרונה מפגישה עם הנהלת רדוור בתל אביב. קאמאן ואוסבורן החליטו בעקבות הפגישה להעלות את תחזיותיהם לתוצאותיה של רדוור בשנה הבאה והעלו במקביל את מחיר היעד למניה, מ-30 דולר ל-35 דולר. ההמלצה למניה נותרה ברמה הגבוהה ביותר האפשרית בסולם הדירוג של CIBC - "תשואת יתר". בתגובה עולה מניית רדוור ב-4.1% למחיר של 26 דולר.



רדוור מפתחת פתרונות לניתוב עומסים ברשתות תקשורת. ב-CIBC מעריכים עתה כי החברה תסיים את השנה הבאה עם מכירות של 83 מיליון דולר - עלייה של כ-22% בהשוואה למכירות הצפויות השנה. זאת, לעומת תחזית קודמת להכנסות של כ-80 מיליון דולר. בשורה התחתונה צופים האנליסטים רווח נקי של 19.1 מיליון דולר (92 סנט למניה) ב-2005, לעומת רווח צפוי של 13.5 מיליון דולר (69 סנט למניה) השנה. במקביל פירסמו שני האנליסטים תחזית ראשונה לביצועים הצפויים ב-2006, לפיהם תרוויח רדוור 25.5 מיליון דולר, תחת הכנסות של כ-100 מיליון דולר.



לצד המשך הצמיחה במוצרים המסורתיים של רדוור, מצביעים קאמאן ואוסבורן על שני מוצרים חדשים יחסית של רדוור - ה-DefensePro וה-LinkProof Branch, כעל מנועי צמיחה עתידיים. המוצר הראשון מיועד להגן על רשתות התקשורת מפני התקפות חיצוניות, ואילו השני גם הוא מוצר אבטחה, אשר מאפשר הגנה על המידע המועבר בין הסניפים למרכז המידע ברשת הארגונית.



קאמאן ואוסברון מוסיפים בסקירתם כי הטכנולוגיה המצויינת של רדוור הופכת אותה באופן טבעי למועמדת לרכישה בידי חברות אחרות ממגזר התקשורת. השניים מעריכים כי רדוור אינה פועלת בניסיון למכור עצמה לחברה אחרת, אך לא צפויה לדחות הצעת רכש ראויה. בנוסף רואים ב-CIBC את האפשרות למיזוג בין רדוור לחברה נוספת, אולם מציינים כי רדוור אינה מחוייבת לצעד כדי להצליח. "אנו רואים צמיחה איתנה בהכנסות החברה גם אם תישאר עצמאית", הוסיפו ב-CIBC.



רדוור נסחרת בנאסד"ק לפי שווי של כ-460 מיליון דולר. את הרבעון השלישי של השנה סיימה החברה ברווח של 3.6 מיליון דולר, תחת הכנסות של 17.6 מיליון דולר. ברדוור העריכו כי החברה צפויה לסיים את הרבעון הרביעי של השנה ברווח של כ-4 מיליון דולר, תחת הכנסות של 18.8-19 מיליון דולר. קופתה של החברה הכילה בסוף ספטמבר מזומנים בשווי של 149.2 מיליון דולר.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully