וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קשטן כבר מתחיל לנקות את האורווה

אשר גולדברג

22.12.2004 / 9:04

קבע שני אימונים ביום וכבר השבוע צפוי להחליט מי מהזרים או מהישראלים ישוחרר. שמיר יצא לחופשה באירופה

דרור קשטן עוד לא הספיק לנחות בפ"ת וכבר משנה סדרי עבודה ואימונים. החל מהיום ועד סוף השבוע ייערכו שני אימונים בכל יום. בימים הקרובים יחליט קשטן מיהם השחקנים שישוחררו, כדי לפנות מקום לרכש חדש. אסי טובי ושני הזרים - רנקו בריצ'יץ' ועמר יוקאן - מועמדים לעזוב. במקביל נבחנים שני שחקנים - החלוץ אוקראיני אולג מוזגובוי והקשר-חלוץ הגנאי אוסאמואה פרינגפרונג. החלטה לגביהם תתקבל רק בתחילת השבוע הבא.

קשטן אינו נוהג לעבוד עם עוזרי מאמנים, לכן בני קוזושווילי, שהיה עוזרו של פרדי דוד, נקרא לשיחה עם היו"ר ליאור שחר, בה הוסבר לו שעליו לפנות את תפקידו. קוזושווילי אמור לחזור למחלקת הנוער. יוסי רוזנצווייג, שהיה מנהל הקבוצה עשרות שנים, חזר לתפקידו אחרי היעדרות ארוכה. הוא אמור להיות אחראי על השחקנים הזרים. הבעלים של הקבוצה, מאיר שמיר, המריא לחופשה באירופה.

בתוך כך, נודע כי מצד המאמן המפוטר פרדי דוד שוררת אכזבה וכאב על דרך התנהלות הדברים. מקורביו סיפרו שלמרות שהפועל פ"ת תכבד את החוזה שיש לו לעוד עונה וחצי, למאמן "יש המון דברים על ליבו, והוא יספר את זה בעיתוי המתאים", אמר מקורב למאמן שהוסיף: "מדובר בשקרנים ברמות הגבוהות ביותר. הם אמרו לו דברים ועשו אחרת. השבועיים האחרונים היו שבועיים של שקר וכזב".

הבהרה: מיכאל זנדברג לא שלל בעבר אפשרות להגיע להפועל פ"ת והוא מעריך את העבודה שעשה פרדי דוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully