וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צביקה גיור, יו"ר ומנכ"ל ניופאן, נבחר לאיש השיווק של דצמבר

רוני קורן-דינר

22.12.2004 / 10:34

ניופאן הגיעה למעמד מוביל בשוק האלקטרוניקה הבידורית בתוך שש שנים בלבד; גיור מסביר את ההצלחה בשילוב בין המותגים לבין איכות השירות בחנויות החברה



איגוד המפרסמים בחר בצביקה גיור, יו"ר ומנכ"ל ניופאן, לאיש השיווק של חודש דצמבר. ניופאן היא החברה המובילה בישראל בתחום האלקטרוניקה הבידורית - מעמד שהגיעה אליו תוך שש שנים בלבד. גיור הוא גם הבעלים (70%) של החברה, שהוקמה על בסיס חברה של אביו לייצור רמקולים, תיבות למכשירי רדיו וארגזים לטלוויזיה.



החברה הוקמה ב-1986, עם קבלת הזיכיון ליבוא מוצרי קנווד, אבל הפריצה הגדולה שלה באה ב-1997, עם קבלת הזיכיון ליבוא טושיבה. לדברי גיור, פועלות כיום בישראל למעלה מחצי מיליון טלוויזיות של טושיבה. הוא מסביר את ההצלחה בשילוב בין המותגים לבין איכות השירות ברשת החנויות של החברה. "ההשקעה בשירות היא יקרה מאוד", מסר גיור. "ההפרש בין שירות ברמה שאנחנו נותנים לבין שירות ברמה מספקת, שאפשר לחיות אתו, הוא לפחות 3-2 מיליון דולר בשנה. זה הפך לנכס אסטרטגי שלנו".



לדבריו, שוק האלקטרוניקה הבידורית צפוי לגדול משמעותית בשנים הקרובות. "בדרך כלל קצב ההחלפה של טלוויזיות הוא אחת ל-7-6 שנים, אבל עם המוצרים החדשים שיוצאים עכשיו לשוק - ההחלפות יהיו תכופות יותר", אמר גיור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully