וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא כולל הרפייה

בר אליהו

26.12.2004 / 10:31

בר אליהו יצא בשליחות מחלקת הלייף סטייל למרכז הקוסמטי של קרן מאיר, נתן לקתרינה למרוח אותו בבוץ והסתפר בסלון כלות

לא קל, הג'וב הזה הולך להיות לא קל. כתב הספא הראשון של ישראל זה תואר מחייב לפחות כמו תואר "הכתב המדיני של עיתון "הארץ". כשמדברים על מסאז' בפלשתינה זה בדרך כלל מתקשר עם הרפייה ושאר דיבורים נגועים. אבל אל תטעו, בשבועות הקרובים, עת אתרום את גופי למדע, לא תקבלו שום הרפיות מלאכותיות. כאן זה הדבר האמיתי. שמנים רותחים, דבש על הרגליים ושטיפה בקור של 40 מעלות. לא קלה היא.

את המשימה הראשונה שלי העברתי בספא "קרן מאיר" בתל אביב, המוכר יותר כסטודיו לכלות שמספק עוד מספר פינוקים. החל מהסרת שיער בלייזר וכלה בכל מיני סאונות ועיסויים שהופכים אותך לאדם חדש. כבר בכניסה, בקומה הראשונה, נתקלתי בכל מיני בחורינות שקיבלו תוספות שיער סטייל סינדי לאופר בימיה הטובים. בקומה העליונה לעומת זאת, מתרחשים הדברים האמיתיים.

לאחר שנשארתי בטייץ שעושים חסד עם ה-20 ס"מ, התפניתי למסאז' מיידיה של קתרינה שמרחה אותי בחימר. על הגב העליון קיבלתי חמרה שפותחת את הנקבוביות, על הגב התחתון מן חומר צהוב שעשה לי טוב בריאות ובכלי הנשימה, ועל הרגליים בוץ טרי מים המלח. בעודי עטוף בשלוש שמיכות שהבעירו את גבי הדואב, הרגשתי את כפות הרגליים שלי הופכות דביקות מרגע לרגע ומשמיעות רעשים מעניינים. קתרינה קלטה שאני קצת לחוץ והסבירה שמדובר בדבש. "הדבר הטוב ביותר לרפלקסולוגיה". בקיצור, קיבלתי נעימי צפיחית בדבש. אם רק הייתי נולד פו הדוב ראבאק.

לאחר מקלחת קצרה עברנו לעיסוי רגיל שכלל שמנים ופירוק של גופי. בסיום קתרינה שאלה אותי מה בא לי לשתות ואני זוכר שמתוך ערפול חושים רציתי לשאול אותה אם היא רוצה להתחתן אבל ויתרתי. בכל זאת בטייץ שחור צמוד ואחרי מקלחת קרה, לא היה לי הרבה מה להציע.

סביר להניח שאם הייתי כלה, סידרת הטיפולים הזו הייתה מתלבשת יופי עם העובדה שאני מתחתנת היום בערב. אבל מכיוון שאני גבר, קצת נלחצתי מכל התמונות הללו של הנשים המחייכות אליי מהקירות עם האבועגילה. אחרי זה סידר לי קצת את השיער משה זיו, ספר הכלות מספר אחד בארץ, כמו שהגדירו אותו ב"קרן מאיר", ואיכשהו אני זוכר את עצמי נזרק בחזרה לרחוב בן יהודה המג'וייף, באווירת סאטלה כבדה. אמרנו שזה לא הולך להיות קל.

מדד הפינוק

המרכז הקוסמטי של קרן מאיר נמצא במרכז ת"א, כך שלא צריך להיגרר לצימר בצפון הארץ כדי לקבל מסאז' וגם לא למלון-ספא מיוחד. המרכז נפתח לפני כחצי שנה בתל-אביב ומציע טיפולים חדשים לצד טיפולים המבוססים על מסורות עתיקות, כמו אלה של סבתא ג'מילה הדרוזי, וכמובן מניקור, פדיקור, אפילציה, פילינג, רפלקסולוגיה, עיסוי ארומטי, עיסוי שוודי קלאסי, עיסוי פנים, מסיכות בוץ, איורוודה, שיאצו, ועוד.
מחיר טיפול החימר: 230 ¤.
מחיר הטיפול בשילוב עיסוי: 350 ¤.

סטייליג: להרגיש כמו העשירים של מוסקבה אחרי נפילת הקומוניזם.

בריאות: המסאז' אכן מפרק ומרגיע, ואתה לא מרגיש שממזמזים אותך לחינם.

מומלץ בחום: לכלות ביום המאושר בחייהן. לחתנים ביום האומלל בחייהם.

במשפט אחד: הייתי בגן עדן ועכשיו הכל רגוע.

ציון סופי מ10-1 8.5



מרכז קרן מאיר, בן יהודה 177 ת"א.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully