וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברת הבנייה של הקבלן עמי רובין נקלעה לחובות בהיקף של עשרות מיליוני שקלים

ענת רואה

22.12.2004 / 18:03

הבנק הבינלאומי מבקש להצטרף כמגיש בקשה לפירוק החברה עקב חובות בהיקף 39 מיליון שקל



חברת הבנייה עמי רובין בניה ויזמות, בבעלות הקבלן עמי רובין, נקלעה לחובות בהיקף של עשרות מיליוני שקלים. הבנק הבינלאומי הגיש לבית המשפט המחוזי בתל אביב בקשה להצטרף כמבקש לבקשה לפירוק החברה, עקב חובות בהיקף 39 מיליון שקל.



בבקשה, שהוגשה באמצעות עו"ד קרן רייכבך-סגל ממשרד דנציגר-קלגסבלד-רוזן, נאמר כי לחברה חובות נוספים לבנק, מעבר לחוב בסך 39 מיליון שקל, בהיקף של מיליוני שקלים שניתנו לה במסגרת הסכם הליווי של פרויקט ריג'נסי בהרצליה פיתוח, אותו מבצעת החברה ביחד עם הכשרת הישוב. בנוסף טוען הבנק הבינלאומי כי העניק ערבויות לרוכשי דירות של החברה, בהיקף נוסף של כ-11 מיליון שקל.



בקשה לפירוק חברת הבנייה הוגשה לפני כחודש וחצי באמצעות דייר שטען כי החברה חייבת לו כחצי מיליון שקל שנפסקו לו בבית משפט בגין עיכוב במסירת הדירה. הדיון בבקשת הפירוק נקבע לשבוע הבא, וכעת כאמור מבקש הבנק הבינלאומי להצטרף כמבקש בדיון על פירוק החברה.



בסוף שנת 1998 נקלע הקבלן עמי רובין, שהיה ידוע כאחד מגדולי הקבלנים באיזור הרצליה והשרון לחובות בהיקף של כ-40 מיליון שקל והוכרז כפושט רגל.



חברת הבנייה הוקמה בשנת 1990. בעלי המניות הרשומים שלה הם עמי רובין, פלנייס הולדינס וקורינלדי דניאל. החברה ביצעה בין היתר את פרויקט פאת הים בהרצליה פיתוח ופרויקט בנייה בראשון לציון, כאשר על זכויותיה בפרויקטים אלו מוטל שעבוד לטובת הבנק הבינלאומי. לפי הדוחות הכספיים של החברה לשנת 2002 נקלעה החברה לגרעון בהון העצמי בהיקף של 15 מיליון שקל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully