וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רדוויו חתמה על הסכם OEM עם חברה אמריקאית והעניקה לה אופציה לרכוש את הזכויות על התוכנות שלה ב-2.5 מ' ד'

עומרי כהן

22.12.2004 / 18:44

האופציה ניתנת למימוש בששת החודשים הקרובים עבור ערכת פתרונות ה-TestView; עד אז תזכה רדוויו לתמלוגים בגין המכירות; מניית רדוויו מגיבה בירידה של 13.6%



חברת רדוויו הקטנה, מקבוצת רד של האחים יהודה וזהר זיסאפל, דיווחה אמש לקראת סיום המסחר בוול סטריט על הסכם שעשוי להעשיר את קופת המזומנים המצומקת שלה. רדוויו, המספקת פתרונות תוכנה לבדיקת התפקוד והביצועים של תוכנות בסביבת האינטרנט, חתמה על הסכם OEM עם חברת התוכנה האמריקאית ASG, במסגרתו תשווק האחרונה את ערכת הפתרונות TestView של רדוויו ברחבי העולם, ותשלם לה תמלוגים בהתאם לנפח המכירות. עם זאת, ברדוויו ציינו כי ASG לא זכתה לבלעדיות בשיווק התוכנה.



במקביל הודיעה רדוויו במסמך לרשות האמריקאית לניירות ערך (SEC) כי העניקה ל-ASG אופציה לרכישה מלאה של הזכויות על התוכנה תמורת 2.5 מיליון דולר, אשר ישולמו בשני תשלומים שווים, האחד ביום מימוש האופציה והשני כשנה לאחר מכן. האופציה הוענקה ל-ASG אתמול והיא תקפה לששת החודשים הקרובים. עוד עולה מהמסמך, כי לאחר מימוש האופציה תמשיך החברה, במשך שנתיים לקבל תמלוגים מופחתים מ-ASG בגין מכירות ה-TestView. שתי החברות גם סיכמו כי לאחר מימוש האופציה תספק רדוויו ל-ASG במשך חצי שנה גרסאות חדשות של התוכנה, ותדאג לתיקון התקלות בה במשך כשנתיים.



ערכת הפתרונות TestView מורכבת משלוש תוכנות עיקריות: ה-TestView Manager לניהול בדיקות באמצעות מערכת מרכזית, ה-WebFT לבדיקת הדיוק בתפקודן של התוכנות הפועלות בסביבת האינטרנט וה-WebLOAD/WebRM, אשר מיועדת לבדיקת עומסים ולדיווח על 'צווארי בקבוק' בתוכנות אלו.



ASG היא חברה פרטית אשר מספקת פתרונות תוכנה ושירותים לארגונים עסקיים בתחומי האבטחה, המידע, הנתונים, התשתיות והיישומים.



עם זאת, עד שתחל רדוויו ליהנות מפירות העסקה עם ASG, תיאלץ החברה להמשיך ולהתמודד עם מצבה הפיננסי הלא מעודד. רדוויו אומנם צימצמה בתשעת החודשים הראשונים של 2004 את הפסדיה ב-27% ל-2.9 מיליון דולר, אולם במכירותיה לא נרשמה כל התאוששות, ואלו אף ירדו באותה התקופה ב-7% ל-3.3 מיליון דולר, בהשוואה לאשתקד.



מנייתה של רדוויו נדחקה לאחרונה לרשימת הבולטין בורד בוול סטריט ונסחרת מעבר לדלפק. היום מגיבה המניה להודעת החברה בירידה של 13.6% למחיר של 19 סנט, המשקף לרדוויו שווי של 3.9 מיליון דולר, גבוה בכ-26% מכמות המזומן שבקופתה, אשר הסתכמה בסוף ספטמבר ב-3.1 מיליון דולר.



לא ניתן היה להשיג את תגובת חברת רדוויו.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully