וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קאסו פוטר מאימן לאציו. מאיפרדי הוחתם במקומו

23.12.2004 / 19:05

דומניקו קאסו שילם את מחיר הכשלונות האחרונים ששיאם היה בתבוסה 3:0 לאודינזה. ג'יג'י מאיפרדי יחליף אותו

חמישה חודשים בלבד לאחר שמונה למאמן לאציו במקומו של רוברטו מנצ'ני (שעזב לאינטר) והבטיח לאוהדים להביא את הקבוצה השנה לימיה הגדולים, פוטר היום דומניקו סאקו מאימון הקבוצה האיטלקית וג'יג'י מאיפרדי הוחתם במקומו.

לאציו, לאחר 16 מחוזורים, ממוקמת במקום ה-15 בטבלה עם 15 נק' בלבד, רק נקודה אחת יותר מהקו האדום. בשבת האחרונה הובסה לאציו 3:0 באודינזה ובארבעת המחזורים האחרונים השיגה נקודה אחת בלבד בתיקו 3:3 מול לצ'ה שגם הוא הושג בדקה ה-90.

קלאודיו לוטילו, נשיא המועדון, מסר: "האוהדים שלנו יכולים להיות רגועים בחג המולד כי אני מבטיח להם אישית שלאציו לא תרד העונה לליגה השניה. אני בטוח שעם מאמן חדש אנחנו נחזור לנצח ונשתלב בצמרת".

לוטיטו, שאמר כי נמאס לו ממאמנים בעלי גישה רכה והודיע כי המאמן הבא יהיה קשוח הרבה יותר, החליט להחתים עד לסיום העונה את ג'יג'י מאיפרדי הותיק, שאימן בעבר ביובנטוס ובבולוניה. האופציה הראשונה של לוטיטו, היתה דווקא העדפתו של המאמן הארגנטיני אמריקו גאז'גו, שהצליח להביא אליפות לניואלס אולד בויס לפני כשבוע ועשה את אותו דבר גם עם ריבר פלייט ואינפנדיינטה בעבר. אלא שגאז'גו שלל את האפשרות ופתח את הדלת להבאתו של מאיפרדי, שיהנה ממשחק ראשון מאוד "קל" כמאמן החדש. זה יקרה אחרי הפגרה ב-6 בינואר, בדרבי הגדול מול רומא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully