וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הממונה על ההגבלים, דרור שטרום, החל בבחינה מחודשת של הקביעה שלפיה הקמת קונסורציום חתמים מהווה הסדר כובל

אמיר הלמר

23.12.2004 / 15:52

כך עולה מתגובה שהגיש שטרום באמצעות פרקליטות המדינה בעתירה שהגישה חברת פועלים אי.בי.אי כנגד קביעתו בעניין מפברואר השנה



הממונה על ההגבלים העסקיים, דרור שטרום, החל בבחינה מחדש של קביעתו מלפני שנה ולפיה הקמת קונסורציום של חתמים בהנפקות בשוק ההון מהווה הסדר כובל הדורש את אישור הממונה. כך עולה מתגובה שהגיש שטרום, באמצעות פרקליטות המדינה, בעתירה שהגישה חברת פועלים אי.בי.אי כנגד ההחלטה.



פועלים אי.בי.אי שהיא אחת מחברות החיתום הגדולות טענה בעתירה כי החלטתו של שטרום פוגעת בזכויות הקניין ובחופש העיסוק שלה שלא כדין, ובאופן לא סביר ובלתי מידתי.



קביעת הממונה ניתנה בפברואר השנה ועומדת בתוקף עד לפברואר 2005. שטרום אומר בתגובה כי יש לדחות את העתירה של פועלים אי.בי.אי על הסף משום שהיא תיאורטית ומשום שהיא הוגשה בשיהוי ניכר.



מעבר לכך, מציין שטרום כי משרדו החל בבדיקה מחודשת של התחום ואת ההתפתחויות שהיו בו כדי לקבוע את מדיניותו העתידית. שטרום אומר כי במסגרת הבדיקה הוא ישמע את עמדתה של פועלים אי.בי.אי.



עוד טוען שטרום בעתירה כי מאז פירסם את החלטתו הוגשו לו 16 בקשות לפטור מהסדר כובל לצורך הקמת קונסורציום חתמים כאשר ב-11 בקשות מתוכן היתה פועלים אי.בי.אי חלק מהקונסורציום המבוקש. עוד מציין שטרום שבכל המקרים מלבד אחד אושר שיתוף הפעולה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully