וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אופיר חיים וערן לוי התאמנו לראשונה במכבי ת"א

איזי עין דור

23.12.2004 / 18:42

החלוץ, ששוחרר מאיסטנבולספור ומבאר שבע, וזה שהגיע מחיפה דרך כפ"ס, הצטרפו לפנים חדשות נוספות - הארגנטיני ויסנטה

מכבי תל אביב חזרה היום להתאמן בקרית שלום לאחר חופשה קצרה של ארבעה ימים. עם מכבי התאמן אופיר חיים, שעדיין מחכה לשיחרור רשמי מאיסטנבולספור ומהתחייבויותיו כלפי אלי זינו והפועל ב"ש. חיים, שצפוי לחתום בימים הקרובים ולהתחיל קדנציה רביעית באגודה בה גדל, ישחק מחר במשחק האימון מול קבוצת הנוער. "אני מחכה לשחרור מאיסטנבולספור", אמר חיים לחדשות הספורט. "נחתתי לפנות בוקר ולא ישנתי כל הלילה מרוב התרגשות מהחזרה למכבי תל אביב". חיים, יש לציין, גדל באגודה ואף שיחק בקבוצת הבוגרים של הצהובים במשך מספר עונות, אך ללא הצלחה.

מי שכבר מכיר את שחקני הנוער הוא איזקיאל ויסנטה הארגנטיני, שהגיע למכבי ת"א על מנת להיבחן ולשחק במועדון בעונה הבאה. הקשר האחורי בן ה-19 (שגם יכול לשחק כבלם) הגיע מבוקה ג'וניורס, התאמן בימים האחרונים עם הנוער בהדרכתו של רן בן שמעון וינסה להרשים בשבוע הקרוב את ניר קלינגר.

השם המפתיע היום באימון הוא ערן לוי, ששוחרר בתחילת העונה ממכבי חיפה ונזרק מהפועל כפ"ס לאחר שבוע וחצי, בשל בעיות משמעת. לוי פנה למנכ"ל אלי דריקס בבקשה לקבל הזדמנות. במידה שיוחלט להשאירו, יוחתם החלוץ הצעיר על חוזה לעונה וחצי, בכפוף לאישורו של יעקב שחר. תמיר כהן ערך אימון ריצה בלבד. לירן שטראובר, מושיקו מישאלוף ואורן זיתוני לא התאמנו עם הקבוצה בשל פציעות. אמיל אמבמבה וישמאעל אדו, שצפוי לשחק בנצרת עילית אחרי הפגרה, נמצאים בחופשת מולדת.

בקבוצה לא ממהרים להחליט את מי מהשחקנים להחתים, לפחות לא עד הגעתו של דזומפאו אפנדי הקמרוני. כמו כן עדיין לא ברור הסטטוס של ברונו הייס ואדו, שאמורים לפנות מקום במצבת הזרים בקבוצה.

באימון הבוקר היתה גם אסיפת קבוצה סוערת בה דרש המאמן, ניר קלינגר, מהשחקנים להתרכז בכדורגל ופחות בדיבורים בתקשורת. קלינגר טען כי אינו מרוצה מההדלפות ואיים בקנסות על מי שידבר עם התקשורת ללא רשות. כמו כן, נאסר על שחקני מכבי להביא פלאפונים לאימון. את אחר הצהריים העבירה מכבי תל אביב באימון כושר בהדר יוסף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully