וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הימורי פוטבול, שבוע 16: שליחות מיסיונרית

23.12.2004 / 20:47

הגאמבלר כבר אורז מזוודות, בדרך חזרה לארץ הקודש ופגישה עם לימור לבנת. בדרך הוא שולח ברכות לגברים גדולים בטייטס

קשים, קשים הם חייו של המהמר. בעוד קצת פחות מעשרה ימים הוא נוחת בארץ הקודש לתמיד על מנת להרביץ בילידים המזרח תיכוניים זוללי החומוס ומלאי החימה את תורתו ולהפוך אותם לעשירים גדולים, שהרי נאמר "תורתו – אומנותו" וכולכם כאן במדור זה יודעים למה המומחה מסוגל. רק 8 מ-16 בשבוע שחלף ו-59 מ-122 בעונה אבל זה מכיון שנתנו פור לסוכנויות בווגאס שיחשבו שהן יכולות לנצח אותנו. השבוע ובשבוע הבא, ממש בטרם ימריא המטוס, נביא להם בהפוכה כדי לחזור לארץ הקודש כשבכיסנו ממונים מרובים ונקים בתי ספר להימורים ובא לציון גואל.

בהזדמנות זו אני שולח ברכות לנבלותיי מניו אינגלנד עימם פיתחתי לאחרונה יחסי אהבה-שנאה ושדופקים לי כל שבוע את הטופס.

יאללה, לעבודה

מינסוטה וייקינגס (3.5-) – גרין ביי פאקרס: יש דברים שלא משתנים, ואחד מהם הוא שה-NFC צפון מסריח בטירוף אבל משחק כמו מינסוטה נגד גרין ביי הוא דרבי, ולדרבי חוקים משלו. בדרבי הזה החוק הוא בד"כ שפאברה מקבל בראש במטרודום.

קנזס סיטי צ'יפס – אוקלנד ריידרס (7.5+): קרי קולינס, ביום שבת בלילה אתה עומד להיות אחד משניים, יקיר מועצת חכמי הרוזנטל על שבחרו בך לפתוח בהרכב הפנטזי או חזרה לימיך כמסטול ושיכור. כדאי לך לבחור באופציה הראשונה.

טנסי טייטאנס (3.5+) – דנבר ברונקוס: דנבר פייבוריטים למשחק הזה. למה? שאלה טובה. בכל מקרה צפו למשהו כמו 88:85 כתוצאה סופית. ואה כן: דרו בנט מנוול, אמן שצ'אמפ ביילי ישתק אותך במשחק, אחרת תהרוג אותי גם השבוע.

סינסינטי בנגאלס (6.5-) – ניו יורק ג'איינטס: על המשחק הזה כתוב "אכזבה" עבור אוהדי הג'איינטס. זה בדיוק מסוג המשחקים שבו אתה מצפה להמשכיות של איליי מאנינג כדי להגיד "וואלה, איך שיחקנו אותה איתו" והוא מביא שבע חטיפות (איך שלא יהיה איליי יהיה תותח בעתיד, אבל לא במשחק הזה).

ניו אורלינס סיינטס – אטלנטה פאלקונס (2.5+): מה שמרגיז ב-NFL הוא שזה אשכרה לגיטימי לתת לאולטרה כוכבים לנוח וכביכול להגיש את המשחק עם כפית זהב ליריבה. זה אולי מסריח, אבל הסיכוי לפציעה גדול מדי, ותשאלו את טרל אואנס. אלא שאצל הסיינטס שום דבר לא הולך עם כפית זהב והם עושים תמיד בדיוק הפוך מהציפיות.

פיטסבורג סטילרס (5.5-) – בולטימור רייבנס: נשבע לכם שאני חושב שהרייבנס ינצחו את זה, אבל מתבעס מתבעס ללכת נגד הסטילרס, הלכתי נגדם יותר מדי פעמים העונה.

דטרויט ליונס (6.5-) – שיקאגו ברס: השמועה אומרת שג'ף ג'ורג' חוזר להרכב הפותח. שמענו שבהפועל מרמורק מחפשים ממלא מקום, מה שעשויה להיות התחנה ה-346 של ג'ורג' בקריירה.

ג'קסונוויל ג'אגוארס – יוסטון טקסאנס (7.5+): ג'קסונוויל תנצח את זה אבל לא ביותר מטאצ'דאון.

אינדיאנפוליס קולטס – סן דייגו צ'ארג'רס (7.5+): איזה בן ... של משחק זה הולך להיות, אה? יא אללה, אולי המשחק של השנה. פייטון ישבור את השיא, לא בטוח שהקולטס ישברו את הצ'ארג'רס.

ניו יורק ג'טס – ניו אינגלנד פטריוטס (2.5-): מאוד אופנתי ללכת על הג'טס היום, אבל סטירת הלחי שהפאטס קיבלו ביום שני עלולה דווקא לעבוד בכיוון ההפוך.

סן פרנסיסקו פורטי ניינרס (10.5+) – באפאלו בילס: איזה מוקש מגעיל. הבילס עשו את זה קל בשבוע שעבר נגד יריב קשה וינצחו גם השבוע, אבל הפער, אוי הפער.

טמפה ביי באקנירס – קרוליינה פנת'רס (2.5+): אני ממשיך לטעון באדיקות שקרוליינה היא קבוצת הפלייאוף הטובה ביותר ב-NFC היום מלבד פילדלפיה ואטלנטה. אלא שכדי להגיע לפלייאוף צריך לנצח בטמפה.

סיאטל סיהוקס (7.5-) – אריזונה קרדינלס: למה סיאטל? כי בבית הם הסריחו השנה יותר מכל קבוצה אחרת וזה ייגמר. כי הם מסריחים בכלל באופן שאי אפשר לצפות וגם זה עומד להסתיים. כי האסלבק המנוול יושב אצלי על ספסל הפנטזי ודווקא משם יביא משחק קריירה כמו שהוא נוטה לעשות.

דאלאס קאובויס (1.5+) – וושינגטון רדסקינס: ראה הדרבי במינסוטה. הסקינס רגילים לקבל בראש מדאלאס ולמרות עדיפות על הנייר שוב יקבלו פיק ברכיים.

מיאמי דולפינס (7.5-) – קליבלנד בראונס: הדולפינים מקבלים את "אות הרוזנטל של השבוע" על הצטיינות והתמדה. מתאים להם האמת להפסיד דווקא במשחק כזה אבל קליבלנד גרוטאות אמיתיות.

סט. לואיס ראמס – פילדלפיה איגלס (2.5+): תראו מה זה, רק טרל נפצע והסוכנויות הופכות את הנשרים לאנדרדוג. מארק בולג'ר חוזר, יהיה משחק מעניין, אבל פילי עדיין טובה יותר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully