וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לקוח חדש לתדירגן: תספק לפורד ב-2005 מכסים קדמיים למנוע ואגני שמן בהיקף של 8 מיליון דולר

נתן שבע

26.12.2004 / 10:35

ייצור המכסה הקדמי יחל ברבעון הראשון של 2005 ויסתכם ב-3 מיליון ד'; ייצור אגני השמן יחל ברבעון האחרון של 2005; שיעור הרווח הגולמי בהזמנה יעמוד על 26% כמקובל בחברה



תדירגן העוסקת בייצור ובשיווק של מכלולים מכניים מאלומיניום המיועדים לתעשיית הרכב, מדווחת היום של על לקוח חדש. החברה מדווחת על קבלת אישור לספק לפורד ארה"ב מכסים קדמיים למנוע ואגני שמן בשנת 2005 בהיקף של 8 מיליון דולר.



החברה מעריכה כי ייצור מכסה הקדמי למנוע יחל ברבעון הראשון של 2005. ייצור אגני השמן יחל ברבעון הרביעי של השנה הבאה ויהיה מיועד לדגמי החברה לשנת 2006 שבו תהיה החברה ספק בלעדי למוצר זה. פורד תחוייב גם בתשלום הוצאות ההכנה לייצור של חלקים אלו, בהן נשאה תדירגן. שיעורי הרווחיות של ההזמנה ינועו סביב שיעור רווח גולמי של 26%, כמקובל בחברה.



תדירגן, שבשליטת קרן פימי (32%) וחברת אינספייר (19%), זכתה לפניות עד עתה בעיקר מהשוק האירופי. לפני כחצי שנה קיבלה החברה הזמנה בהיקף של 4 מיליון שקל מיצרנית המכוניות פיז'ו לתכנון ולרכישת תבניות לייצור אגני שמן ולהצטיידות לקראת ייצור נרחב של אגני שמן אלה. כמו כן, החברה מונתה באמצע אוגוסט לספק בלעדי של אגני שמן לחברת ג'נרל מוטורס עבור דגם מכוניות חדש של אופל. היקף הפרויקט הוערך על ידי תדירגן ב-50 מיליון יורו, ויתפרש על פני 7-6 השנים הקרובות.



דן שמשינס, מנכ"ל תדירגן, מציין הבוקר כי מדובר בעסקה מהותית של החברה. "מדובר בלקוח חדש גדול ביבשת שלא פעלנו בה עד עתה, דבר שמגוון את ההכנסות שלנו שהיו ברובן ביורו. כמו כן, אנו מרחיבים גם את סל המוצרים שלנו ואנו מייצרים עתה מכסה קדמי מיוחד למנוע שאותו לא סיפקנו קודם", מוסיף שמשינס.



מכירותיה של תדירגן צמחו ב-10.5% ברבעון השלישי של 2004, בהשוואה לרבעון המקביל ב-2003, והסתכמו ב-27.6 מיליון שקל. בשורה התחתונה צמח הרווח הנקי ב-67% והסתכם ב-3.5 מיליון שקל.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully