וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מטריקס זכתה בפרויקט של רשת משען בהיקף של 8 מיליון שקל

אפרת נוימן

26.12.2004 / 11:37

מטריקס, מקבוצת פורמולה, תפתח עבור משען מערכת מחשוב לניהול משאבי ארגון; מטריקס ומשען יפעלו להפצת פתרונות תוכנה וניהול לחברות בענף הדיור המוגן בארץ ובעולם; מתחילת נובמבר הוסיפה המניה 22%



חברת התוכנה מטריקס, מקבוצת פורמולה, דיווחה היום כי זכתה במכרז של רשת משען בהיקף של כ- 8 מיליון שקל. מטריקס תפתח עבור משען מערכת מחשוב לניהול משאבי ארגון (ERP) שתספק יכולות ניהול ותהליכי טיפול בלקוחות הגיל השלישי. מטריקס ציינה כי התוכנה החדשה תותקן במהלך 2005 בעשרת בתי הדיור המוגן של משען.



עוד הוסיפה מטרקיס בהודעתה כי במסגרת שיתוף הפעולה בינה ובין משען יפעלו שני הגופים להפצת פתרונות תוכנה וניהול גם לחברות אחרות בענף הדיור המוגן בארץ ובעולם.



"תחום הדיור לגיל השלישי עלה בשנים האחרונות לתודעה הציבורית בארץ ובעולם ולהערכתי הפתרון המוצע על ידינו הינו מנוע מכירות למוצרים בהיקפים של עשרות מיליוני שקלים לשנים הקרובות", אמר מנכ"ל מטריקס, מוטי גוטמן.



הרוב המוחלט של פעילות מטריקס הוא בשוק המקומי, כשמחצית מהפעילות נובעת משירותי תוכנה. ברבעון השלישי גדלו הכנסות מטריקס ב-20% לעומת הרבעון המקביל והסתכמו ב-225 מיליון שקל. בשורה התחתונה נרשם רווח של 7 מיליון שקל.



מטריקס נסחרת בבבורסה של ת"א לפי שווי שוק של 525 מיליון שקל לאחר שהוסיפה מתחילת נובמבר 22% לשוויה. לאחרונה התבשרה החברה כי החל מהשני לינואר היא תשודרג למדד ת"א 75.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully