וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עובדי דיסקונט ממשיכים בשיבושים: ישביתו מחר הסניף הראשי בתל אביב

עינב בן יהודה

26.12.2004 / 12:36

ביום ג' ישביתו העובדים כ-70 סניפים; היום מושבתים כ-40 מסניפי הבנק בירושלים, בתל אביב ובחיפה



עובדי דיסקונט ממשיכים בשיבושי העבודה: מחר צפויים העובדים להשבית הסניף המרכזי בתל אביב, מרכז הלקוחות הגדולים של הבנק. הנהלת הבנק הודיעה כי כל לקוחות הסניף יופנו למרכז לבנקאות ישירה, וכי ייפתח קו מיוחד לטיפול בלקוחות אלו.



בנוסף הודיעו העובדים על כוונתם להשבית ביום ג' הקרוב כ-70 מכ-120 סניפי הבנק. העובדים ישביתו סניפים במרחבי השפלה ודרום ת"א, מרחב חיפה והצפון ומרחב השרון. היום מושבתים כ-40 מסניפי הבנק בתל אביב, בירושלים ובחיפה.



העיצומים בהם נוקטים העובדים הם על רקע ההפרטה הצפויה של הבנק. העובדים מוחים על חוסר ההתקדמות במו"מ מול נכסים מ.י, המטפלת בהפרטת הבנק. פגישה בין הצדדים נערכה ביום ה' האחרון, ובה לא חלה התקדמות משמעותית, פגישה נוספת צפויה להתקיים מחר.



הצדדים חלוקים לגבי גובה מענק המכירה אותו יקבלו עובדי הבנק, משך הזמן בו תישמר חוקת העבודה ואי מכירת נכסי הבנק. נציגות עובדי דיסקונט דורשת כי משך זמן זה יהיה 5 שנים.



במקביל לצעדים אלו - איום השביתה הכללית בבנק טרם הוסר. בשבוע שעבר כינס ועד העובדים, בראשות היו"ר ריקי בכר, את עובדי הבנק לכינוס חירום. במהלך כינוס זה קרא בכר להשבית את הבנק, אך נענה לבקשתו של יו"ר ההסתדרות, עמיר פרץ, שנכח בכינוס וביקש מעובדי הבנק לשמור על איפוק.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully