וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אינווסטק משיקה שתי קרנות נאמנות לקראת כניסתה לתוקף של הרפורמה במס בתחילת 2005

MyMoney

27.12.2004 / 10:38

לראשונה בישראל מושקת קרן נאמנות אשר משקיעה באגרות חוב הנסחרות ביין יפאני; קרן נוספת תשקיע באג"ח דולריות



אינווסטק קרנות נאמנות משיקה בימים אלה שתי קרנות נאמנות חדשות שישקיעו בשווקי חו"ל לקראת כניסתה לשוק של הרפורמה במס בתחילת 2005, בה ישוו שיעורי המס על רווחים מניירות ערך זרים לשיעורי המס על רווחים מניירות ערך ישראליים. הקרנות הינן תיקי השקעות סולידיים ליפאן וארה"ב שיאפשרו ללקוחות המעונינים בכך, לפזר את השקעתם בחו"ל.



קרן נאמנות אינווסטק יין 80/20 הנה הקרן הראשונה בישראל שמשקיעה באגרות חוב הנסחרות ביין יפאני. הקרן תהיה חשופה למדד הניקיי 225 בגובה עד 20% מהקרן. להחלטה על הקמת הקרן קדמה בדיקת שווקים זרים שהעלתה כי המשק היפאני, שעבר רפורמות כלכליות מוצלחות והחל לצאת מהמיתון של העשור האחרון, יכול להמשיך לצמוח גם שנה הבאה. הקרן מצטרפת לקרן על מדד הניקיי של החברה.



קרן נאמנות אינווסטק דולר 80/20 תשקיע באג"ח דולריות. הקרן תהנה מעליות בשווקי המניות בארה"ב דרך חשיפה של עד 20% למדדים דאו-ג'ונס ו-S&P 500.



מנכ"ל אינווסטק קרנות נאמנות, אורי פישמן, ציין כי היתרון במיסוי ללקוח נובע מכך שהרווח בגין הקרנות יהיה הרווח הריאלי בניכוי עליית ערך המטבע. לדבריו, הקרנות מיועדות ללקוחות המעריכים כי הדולר או היין יתחזקו כנגד השקל. בקרנות החדשות המשקיע מקבל חשיפה למטבע דרך השקעה באפיקים סולידיים (אגרות חוב) אשר נסחרים באותו מטבע, ובנוסף יכול ליהנות מהעלייה בשוקי ההון של אותה מדינה. הקרנות החדשות מצטרפות לקרנות חו"ל נוספות הקיימות בחברה, המנהלת 18 קרנות נאמנות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully