וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאנדיי נייט: סנט לואיס עדיין בתמונה

28.12.2004 / 7:41

האיגלס השביתו את כל שחקני המפתח שלהם והראמס ניצלו את זה לניצחון קל אבל לא משכנע שהותיר אותם בתמונת הפלייאוף

סט. לואיס ראמס – פילדלפיה איגלס 7:20

לעתים קרובות קורה שמשחק המאנדיי נייט האחרון בעונה הופך להיות משחק לפרוטוקול בלבד לפחות לאחת מהקבוצות. וכשזה המצב אנחנו גם מקבלים משחק ירוד שרמתו מביישת את ה-NFL עם קבוצה אחת שנותנת לכל שחקני המפתח לנוח ואחרת שמצליחה בקושי לנצל את המצב.

158 משחקים רצופים תפס מרשל פולק לפחות כדור אחד. הרצף של הרץ-תופס אולי הטוב בהיסטוריה של הליגה נקטע הלילה, עוד מיקרוקוסמוס לאפרוריות שפולק והראמס נכנסו אליה אחרי שנות הזוהר. סט. לואיס לא נראית כמו קבוצת פלייאוף. ופילדלפיה? אפשר להבין מדוע סיפסל אנדי ריד את כל שחקני המפתח שלו לקראת הפלייאוף אבל מהצד זה נראה מסריח וזה ייראה עגום עוד יותר בסוף השבוע כשכל קבוצות הפלייאוף הבטוחות יתנו לשחקנים לנוח ויעזרו לקבוצות אחרות לנצח משחקים מכריעים עבורן, הגבול הדק של ה"פייר פליי".

אחרי טאצ'דאון של סטיבן ג'קסון מסט. לואיס ושל פרדי מיצ'ל מהעבר השני נרשם האירוע המעניין והיוצא דופן במשחק. הראמס ניסו להערים על פילדלפיה והפכו בעיטת הרחקה לנסיון מסירה שנחטף. אנדי ריד ידע שבעקבות התפיסה תקבל קבוצתו עמדה פחות טובה במגרש, עירער על הפסיקה, זכה והעמיד את הכדור בנקודה ממנה נזרק. ריד היה המאמן השני שמערער נגד חטיפה של קבוצתו השנה לאחר שמייק מולארקי מבפאלו עשה זאת נגד הפטריוטס בשבוע הרביעי (וזכה גם הוא).

הראמס עלו ליתרון 7:10 ברבע השני וירדו עם היתרון הזה להפסקה. מסירה של מארק בולג'ר, שהסה"כ שלו היה סולידי (19 מ-26 ל-220 יארד וטאצ'דאון) לאייזיק ברוס פתחה פער של עשר נקודות והעניקה את הניצחון החשוב לסט. לואיס שתארח בשבוע הבא את הניו יורק ג'טס למשחק קריטי עבור שתי הקבוצות.

ותחינה אחת להנהלת ה-NFL: השמועות אומרות שמהשנה הבאה משחקי המאנדיי נייט יהיו גמישים החל מהמחזור העשירי. אנא מכם, הפכו את זה למציאות, המשחק הזה היה סבל מתמשך. תודה.

דירוגי עוצמה

מספר קבוצות הורידו הילוך כבר השבוע וזה המקום להבהיר שהפסדים דוגמת זה של אטלנטה לא בהכרח משפיעים על המיקום מסיבות מובנות אבל גם להביע שאט נפש מהמחזור הקרוב בו הרבה קבוצות יושיבו (ובצדק) את כוכביהן על הספסל ויסייעו ליריבותיהן לנצח בקרב על הפלייאוף:

1. פיטסבורג סטילרס (1) – חומרת הפציעה של רות'לסברגר תקבע לאן פניהם בפלייאוף אבל הניצחון על בולטימור הבהיר חד משמעית שהם ערוכים ומוכנים.

2. פילדלפיה איגלס (2) – על סמך המשחק הלילה אי אפשר וגם לא הוגן לשפוט אותם אבל הערעור שאנדי ריד עשה נגד חטיפה של הקבוצה שלו כדי להרוויח עמדה במגרש מסביר למה הם כן יכולים להגיע לסופרבול גם בלי אוונס.

3. ניו אינגלנד פטריוטס (3) – אם היה משחק שאמור להכניס אותם למשבר זה היה המשחק הזה. ניצחו בקלות שכמעט לא תיאמן, אבל כמו פיטסבורג, יצטרכו להמתין לחדשות על ריצ'רד סימור, שחקן ההגנה החשוב ביותר שלהם.

3. אינדיאנפוליס קולטס (4) – הבשורות הטובות הן שמאנינג שבר את השיא ושהחזיר אותם מפיגור גדול. הרעות הן שנגד קבוצות טובות ההגנה שלהם שוב נחשפת ושבפלייאוף ישחקו לפחות משחק אחד בחוץ.

5. סן דייגו צ'ארג'רס (5) – למי שעוד היה ספק, עכשיו ברור שהם חיות רעות אלא שמרטי שוטנהיימר נתן ביום ראשון סיבה למה מעולם לא הצליח לקחת קבוצה לסופרבול. זה היה משחק פלייאוף, זה היה משחק ביד והוא נתן לו לברוח.

6. אטלנטה פאלקונס (6) – טוב, אין הרבה מה להגיד כששומרים רגליים לפלייאוף.

7. בפאלו בילס (8) – אם הם יגיעו לפלייאוף ישחקו כנראה באינדיאנפוליס ויהיה מאוד, אבל מאוד, מעניין. ההגנה שלהם מפלצתית ומגאהי סוחב אותם על הגב. ינצחו כנראה את פיטסבורג אבל לא תלויים בעצמם וחבל, כי מגיע להם.

8. קרוליינה פנת'רס (11) – הם דווקא כן תלויים בעצמם והם הקבוצה השלישית הכי טובה היום ב-NFC. סליחה, אולי השנייה. סליחה, אולי הראשונה.

9. גרין ביי פאקרס (12) – מברוק, הגיעו לפלייאוף. ההגנה שלהם פשוט מזוויעה, אל האריס לא מסוגל לעצור ילד בן שלוש על תלת אופן והגנת הריצה איומה. ולאוהדים שלהם שתוהים למה אנחנו לא מחמיאים להם רק נאמר שאנחנו לא מחזיקים מהם ב-כ-ל-ל.

10. ניו יורק ג'טס (7) – גם מהם אנחנו לא מחזיקים אבל יש להם עשרה נצחונות. למה? ככה. השיטה או לא השיטה, עוד עונה כזו וצ'אד פנינגטון יצעד בענק לקראת התואר "הבלון של המילניום השלישי".

11. דנבר ברונקוס (13) – ההגנה הראתה ניצוצות וג'ון לינץ' התחיל להבין מה רוצים ממנו, אבל עדיין, שיחקו נגד טנסי. הזדמנות פז לעלות לפלייאוף מול קולטס נטולי-מאנינג.

12. בולטימור רייבנס (9) – כשאין התקפה פשוט לא עולים לפלייאוף, ואין להם טיפת התקפה.

13. ג'קסונוויל ג'אגוארס (10) – איך לעזאזל מקבלים השתקה מיוסטון בבית? עשו 54 יארד באוויר. לא, לא בשני מהלכים. לא, לא ברבע. לא, כיבינימט, לא בחצי. במשחק!

14. מינסוטה וייקינגס (14) – די, באמת, די, נמאס. דיייייי!

15. קנזס סיטי צ'יפס (15) – איזה כיף השבוע שלא צריך לעבוד קשה ולשנות את המקומות?

16. סיאטל סיהוקס (17) – טוב, צריך. קצת.

17. סינסינטי בנגאלס (16) – נו, יש להם הזדמנות לעוד עונה של 8-8, שנייה ברציפות. לקבוצה שהשיגה את אותה כמות כמעט במהלך ארבע שנים גם זה יפה. השנה הבאה צריכה להיות שנת הפריצה שלהם.

18. יוסטון טקסאנס (18) – הסטילרס של 76, הברס של 85, הרייבנס של 2000 ראו אותם בג'קסונוויל והתפעלו מהביצועים. 54 יארדים באוויר. במשחק שלם (אבל כבר עברנו על זה). חוץ מזה שיש להם שבעה נצחונות ולקבוצה שקיימת רק שלוש שנים זה יפה מאוד.

19. ניו אורלינס סיינטס (20) – הנה מה שכתבנו בשבוע שעבר: "הם נאבקים על מקום בפלייאוף. לא, זו לא טעות, נאבקים על מקום בפלייאוף. איזה עונש הקבוצה הזו". יש דברים שלא משתנים.

20. סט. לואיס ראמס (19) – הם פשוט נראים נורא. ניצחו קבוצת מילואים של פילדלפיה ביכולת מזעזעת.

21. טמפה ביי באקנירס (21) – משחקים פנטזי? נא לרשום את מייקל קלייטון לסיבוב השלישי-רביעי בעונה הבאה.

22. אוקלנד ריידרס (22) – אני תוהה לאן פניהם מועדות, כי כרגע הם דומים לכלום.

23. אריזונה קרדינלס (23) – זמן לסכם ולומר שיש להם פוטנציאל לעשות משהו בשנה הבאה אם ההנהלה תיתן את הכלים הנכונים לדניס גרין.

24. וושינגטון רדסקינס (24) – אני נשבע לכם, הם לא צריכים להיות פה. יש רק בעייה אחת: אני כל כך עצלן ומקומות 24-27 כל כך זהים, שהם זוכים מההפקר.

25. ניו יורק ג'איינטס (25) – אמרתי לכם שאני עצלן. לפחות נתנו קרב והפסידו כמו שהם מכירים – בשלומיאליות.

26. טנסי טייטאנס (26) – יאללה, יאללה, שהסיוט הזה ייגמר כבר.

27. דאלאס קאובויס (27) – נשאיר אותם במקום הזה למרות הניצחון המ-ז-ע-ז-ע על וושינגטון. כל אחד והנקמות הקטנות שלו.

28. דטרויט ליונס (28) – עוד ארבעה למנאייק.

29. שיקאגו ברס (29) – עוד שלושה למנאייק.

30. מיאמי דולפינס (30) – שמעתם ש-ויין הייזנגה טס שוב עם חוזה בכיס כדי שניק סייבן לא יברח לו? אני מציע את עצמי לתפקיד בייביסיטר לחמש השנים הקרובות. 15 דולר לשעה לא כולל מע"ד (מס ערך דוד), עם תפוצ'יפס מוכן בשקית ובקבוק שני ליטר של טמפו קולה (שתיתם פעם טמפו קולה? איכס)

31. סן פרנסיסקו פורטי ניינרס (31) – "אולי כשנפסיק לשלם לסטיב יאנג ודומיו אי שם ב-2043, תהיה לנו קבוצה".

32. קליבלנד בראונס (32) – לכל האנשים פה במדור שלא ראו את המשחק בין הבראונס לדולפינס בליל ראשון: הפסדתם. אני ראיתי – והפסדתם. זהו, אחרי שאמרתי את זה אני מרגיש יותר טוב עם עצמי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully