וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טרייד: ווסלי עבר לרוקטס, ג'קסון להורנטס

שימי ששון

28.12.2004 / 10:59

הגארד של ניו אורלינס עבר ליוסטון בתמורה לסמול פורוורד הוותיק ולסלובני בוסטיאן נכבאר, שעדיין מחכה לפריצה הגדולה

קבוצת ניו אורלינס הורנטס הודיעה על טרייד בינה לבין יוסטון רוקטס, שבמסגרתו יעברו להורנטס ג'ים ג'קסון הגארד\פורוורד הוותיק והפורוורד הסלובני בוסטיאן נאכבאר, ולטקסס יגיע הגארד דייויד ווסלי. "ג'קסון ונכבאר ירגישו מצוין במערכת שלנו ויעזרו לנו עם יכולותיהם ההתקפיות" אמר הג'נרל מנג'ר של ההורנטס, אלן בריסטואו. "אנחנו מקווים שהצירוף של השניים וחזרתם של כמה משחקנינו הפצועים תגרום לשיפור ביכולת של הקבוצה". ג'קסון, בעונתו ה-13 בליגה, מעמיד ממוצעי קריירה של 15.2 נק', 4.9 ריב' ו-3.4 אס' ב-805 משחקים.

הסווינגמן הוותיק שיחק בדאלאס, ניו ג'רזי, פילדלפיה, פורטלנד, גולדן סטייט, אטלנטה, קליבלנד, סקרמנטו וכאמור יוסטון. העונה הוא העמיד ממוצעים של 13.3 נק' ו-4.8 ריב' ב-24 משחקים ברוקטס. נכבאר הסלובני, שנבחר ע"י הרוקטס במקום ה-15 בדראפט 2002, העמיד בשתי עונותיו הראשונות בקבוצה ממוצעים של 2.8 נק' ו-1.4 ריב' והעונה הוא שיחק 16 משחקים בהם רשם ממוצעים של 3.1 נק' ו-1.9 ריב'. השניים אמורים לחזק את הקבוצה בעלת המאזן הגרוע בליגה (2-24) שעברה השנה למערב ולא כל כך מסתדרת שם בלשון המעטה.

הרוקטס, שרק לפני מספר ימים צירפו את ג'ון בארי, ממשיכים בחיזוק הקו האחורי של הקבוצה עם צירופו של ווסלי. לווסלי זוהי העונה ה-12 בליגה והוא בעל ממוצעי קריירה של 13.3 נק' ו-4.8 אס' ב-789 משחקים במדי ניו ג'רזי, בוסטון וההורנטס (ניו אורלינס ושארלוט). העונה רשם ווסלי 13.9 נק' ו-4.2 אס' ב-26 משחקים. הבעלים של ההורנטס, ג'ורג' שין, אומר על ווסלי: "דייויד תמיד עשה את עבודתו על הצד הטוב ביותר והיה לדוגמא לשאר השחקנים בפרקט ומחוצה לו. הוא היה חלק מזכרונות נהדרים של הקבוצה גם במה שהוא תרם על הפרקט וגם במה שהוא תרם לקהילה. אנחנו מאחלים כל טוב לו ולמשפחתו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully