וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי 6 תוכניות בלבד - רשת גונזת את "משפחת קמיצ'לי"

רוני קורן-דינר

28.12.2004 / 12:36

כך נודע ל-Themarker; "משפחת קמיצ'לי" היתה גיור של פורמט בריטי שפותח בתחנת BBC2 ונקרא "משפחת קומאר"; בשבוע הבא תוחלף התוכנית על ידי "פספוסים"



זמן קצר לאחר השקת עונת החורף של זכיינית ערוץ 2 רשת, מורידה הזכיינית מהאוויר את התוכנית שהיתה אמורה להיות לב הפריים טיים של ליל שבת - "משפחת קמיצ'לי". זאת, לאחר 6 תוכניות בלבד. כך נודע ל-Themarker. השבוע תשדר רשת במשבצת השידור שלאחר "אולפן שישי" תוכנית פרומו לסדרת הדרמה החדשה מאת יאיר לפיד "חדר מלחמה", והחל מהשבוע הבא תשבץ בימי שישי ב-21:00 את "פספוסים" עם יגאל שילון. מרשת נמסר בתגובה כי הידיעה "לא מדויקת" והודעה מסודרת תבוא בהמשך.



ב"משפחת קמיצ'לי" הופיעו שחקנים ידועים ומוערכים - משה איבגי, ישראל קטורזה, שולה חן, ירדן בר כוכבא ולירית בלבן - אך ביקורות הטלוויזיה קטלו את הביצוע והכתיבה שהופגנו בתוכנית. הרייטינג הממוצע של 6 התוכניות ששודרו היה נמוך אף הוא ועמד על כ-12% בלבד, ולא אחת התוכנית הפסידה בקרב מול "שישי בגאון" ששודרה מנגד בערוץ 1.



"משפחת קמיצ'לי" היתה "גיור" של פורמט בריטי שפותח בתחנת BBC2 ונקרא "משפחת קומאר". בתוכנית המקורית המשפחה היא משפחה בריטית ממוצא פקיסטני, שבנה עושה תוכנית אירוח בסלון הבית שבה הוא מארח ידוענים אמיתיים, שואל שאלות מביכות וכל המשפחה מעירה הערות ו"עושה לו בושות". אלא שבניגוד לניסיון העגום של "קמיצ'לי", ל"משפחת קומאר" הופקו 4 עונות שידור והיא זכתה להצלחה רבה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully