וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטימצקי נכנסת לשוק התרופות ללא מרשם

נופר סיני

28.12.2004 / 15:42

נחתם הסכם שיתוף פעולה בין טלפארם מקבוצת פישמן רשתות עם רשת סטימצקי למכירת תרופות בחלק מסניפי הרשת; מנכ"ל טלפארם: במהלך השנתיים הקרובות מחזור המכירות השנתי של שוק התרופות ללא מרשם יעמוד על כ-90 מ' ד'



בימים אלה נחתם הסכם שיתוף פעולה ראשון בין חברת טלפארם מקבוצת פישמן רשתות עם רשת סטימצקי למכירת תרופות ללא מרשם בחלק מסניפי הרשת.



ניצן שקל, מנכ"ל טלפארם: "החברה תשקיע כ-8 מיליון שקל בהתארגנות לכניסה והפצה בענף התרופות מחוץ לבתי המרקחת. ע"פ התוכנית האסטרטגית של חברת טלפארם, במהלך המחצית השנייה של שנת 2005 החברה תשווק בכ-300 נקודות מכירה ברשתות קמעונאיות, רשתות עשה זאת בעצמך, תחנות דלק, בתי מלון ועוד.



להערכתו, במהלך השנתיים הקרובות מחזור המכירות השנתי של שוק התרופות ללא מרשם יעמוד על כ-90 מיליון דולר.



ע"פ התוכנית האסטרטגית של חברת טלפארם, בתוך 3 שנים החברה תגיע לפלח שוק של כ-30% משוק מכירות התרופות ללא מרשם, לא כולל את 3 רשתות השיווק הגדולות. החברה תפיץ מגוון של תרופות ללא מרשם רופא, ציוד רפואי, מוצרים אורתופדיים, מוצרי טיפוח והיגיינה, מוצרי חבישה, תוספי מזון, אמצעי מניעה ועוד.



חברת טלפארם היא חברה בת של חברת טלפארמה, העוסקת כיום במתן מענה כולל לקשישים ונכים שאין ברצונם או באפשרותם להתרוצץ ולחפש את התרופות והציוד הרפואי הדרוש להם. החברה מספקת תרופות וציוד רפואי לכ-20,000 נכי צה"ל. כמו כן, מספקת החברה ציוד רפואי ומוצרי ספיגה לחברות כוח אדם, חברות עובדים זרים, בתי אבות, פנימיות ועוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully