וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברת "קונדום R3" יוצאת בפעילות רחבת היקף להגברת המודעות למין בטוח ושימוש בקונדום בקרב בני נוער

נופר סיני

28.12.2004 / 15:47

הפעילות תתמקד בדיסקוטקים, בפאבים ובאזורי בילוי מרכזיים לרגל חגיגות הסילווסטר 2005; הפעילות תכלול דיילות שיחלקו אלפי דוגמיות חינם, עשרות מסכי וידיאו במועדונים וכן תחרות כלל ארצית



חברת "קונדום R3" יוצאת בפעילות רחבת היקף להגברת המודעות למין בטוח ושימוש בקונדום בקרב בני נוער. הפעילות תתמקד בדיסקוטקים, פאבים ואזורי בילוי מרכזיים לרגל חגיגות הסילווסטר 2005.



מסקרים שערכה חברת "קונדום R3" עולה כי בני נוער רבים מקיימים יחסי מין ספונטניים לאחר בילוי במועדונים. למעלה מ-45% מהבנים, תלמידי כיתות י"א, מצהירים כי כבר החלו לקיים יחסי מין. עוד עולה כי בקרב נערות בנות 16 עד 18, כ-10% קיימו מין מזדמן שלא במסגרת מערכת יחסים קבועה.



בחברת "קונדום 3R" החליטו להגביר את המודעות בקרב בני נוער באמצעות דיילות של החברה שיסתובבו במקומות הבילוי כדי להתגבר על מחסום הבושה, ו"לפנות לבני הנוער בגובה העיניים". ליל הסילווסטר, בו כמויות האלכוהול גבוהות במיוחד, נבחר כיום המרכזי לפעילות זו. הפעילות תכלול דיילות שיחלקו אלפי דוגמיות חינם, עשרות מסכי וידיאו שהותקנו במועדונים ברחבי הארץ ובהם יוקרנו קמפיינים לעידוד השימוש בקונדומים, וכן תחרות כלל ארצית בשיתוף אתר Layla למציאת משפטי החיזור הטובים ביותר.



מנתוני חברת אגיס, משווקת קונדומי R3, עולה כי עיקר המשתמשים בקונדומים הם בני 30-18, רווקים, חילוניים בעלי השכלה תיכונית ומעלה. בדרך כלל הגברים הם אלו שרוכשים את הקונדומים - 70% מכלל הצרכנים. 65% מהצרכנים העידו כי הם קונים לפחות חפיסת קונדומים אחת בחודש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully