וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משה גאון ישקיע בחברת מסעות וטיולים חדשה

כתב וואלה! עסקים

28.12.2004 / 15:54

גאון ישקיע עם בכירים יוצאי החברה הגאוגרפית בחברת מסעות והרפתקאות חדשה בשם Xtrip – הטריפ של החיים


בימים אלה מקימים בכירי יוצאי החברה הגאוגרפית אריק ברא"ז ואייל זיידוש חברה חדשה המתמחה במסעות והרפתקאות: "Xtrip – הטריפ של החיים". איש העסקים משה גאון ישקיע בחברה החדשה ויהיה שותף שיהווה כשליש מהחברה.

חברת Xtrip תציע מגוון טיולים, המשלבים חוויות אקסטריפ מאתגרות. החברה תיפנה לקהל מבוסס השוחר אתגרים ומוכן להשקיע בטיולי הרפתקה מיוחדים כגון: טיולי ג'יפים, אופניים, אופנועים, ראפטינג, סנפלינג, טיפוס הרים, קניוניניג ועוד.

להערכת משה גאון כ-10% מהאוכלוסייה בישראל מחפשת את סוג המסעות הללו ומוכנה להשקיע את המשאבים לכך. לדבריו: "עקב הצמא שמתעורר לטיילות שאינה נתפסת "כטיול מאורגן" בקרב הקהל ההרפתקני שמוכן להשקיע בטיולים מסוג זה, נפתח חלון הזדמנויות לכניסה לשוק במועד זה".

אריק ברא"ז, שותף ויזם בחברת Xtrip אמר היום כי "המסלולים יהיו למקומות מרוחקים ומאתגרים. הטיולים יכללו מוטיבים הרפתקנים ופיזיים הדורשים כישורים מוקדמים כגון: רכיבה על אופנועים, כושר פיזי, טיפוס הרים, נהיגת טרקטורונים אך גם טיולים למקומות קרובים עם דגש על דרכים מעניינות ולא רק על כישורים מוקדמים".

כל שנה החברה תציע 15 טיולים ומסעות כמו שבטי אתיופיה ואוגנדה במזרח אפריקה, מדבריות נמיביה, מרוקו, פסגות ההימלאיה של הודו ונפאל, מקדשי קמבודיה ועוד. כבר בחודש הבא יוצאות 4 קבוצות בג'יפים ואופנועים למסלולים שונים בהודו. מחיר ממוצע למסע בן 10-12 ימים נאמד בכ-2,200 דולר לאדם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully