וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בורסות וול סטריט נסחרות בעליות קלות על רקע נפילת מחירי הנפט אתמול והיחלשות הדולר

ליאון איצקר

28.12.2004 / 16:54

הקמעונאית המקוונת אמזון.קום עולה ב-3.7% לאחר שאנליסט מבר סטרנס העלה את דירוג המניה של החברה; היום יפורסם מדד בטחון הצרכנים בארה"ב לחודש דצמבר



בורסות וול סטריט נסחרות בעליות קלות על רקע נפילת מחירי הנפט אתמול והיחלשות הדולר. היום יפורסם מדד בטחון הצרכנים בארה"ב לחודש דצמבר, אשר עשוי להשפיע על המסחר.



המכירות הקמעונאיות בארה"ב, בחנויות הפתוחות לפחות שנה, עלו ב-4.3% בשבוע שהסתיים ב-25 בדצמבר לעומת התקופה המקבילה בשנה הקודמת, כך לפי המדד השבועי של ICSC-UBS.



מחירי הנפט הגולמי ממשיכים להיסחר מתחת לרמה של 42 דולר לחבית, לאחר שאמש צנחו כמעט ב-3 דולרים. הירידות הן על רקע תחזיות למזג אוויר נוח בצפון מזרח ארה"ב - שוק הדלק להסקה הגדול בעולם - ועל רקע חששות מהיווצרות עודפים גדולים במלאים. החוזים על הנפט הגולמי למסירה בפברואר נסחרים כעת במחיר של 41.45 דולר לחבית, עלייה של 13 סנט, בבורסת הסחורות של ניו יורק.



הדולר רושם היום שפל נוסף מול היורו - זה יום המסחר הרביעי ברציפות - ברמה של 1.3644 דולרים ליורו, על רקע הערכות כי ארה"ב ואירופה לא יפעלו לבלימת היחלשותו של הדולר. מחזורי המסחר בשוקי המט"ח נמוכים מהרגיל מאחר שלא התקיים היום מסחר בלונדון לרגל חופשת החג. כעת עולה היורו מול הדולר ב-0.1% לרמה של 1.3632 דולר ליורו.



הקמעונאית המקוונת אמזון.קום (סימול AMZN) עולה ב-3.7% לאחר שאנליסט מבר סטרנס העלה את דירוג המניה של החברה. אמזון דיווחה אתמול כי קבעה השנה שיא מכירות ביממה אחת, בעונת החגים העסוקה ביותר שלה בעשר השנים האחרונות. אמזון אמרה כי קיבלה הזמנות של 2.8 מיליון יחידות ביום העסוק ביותר שלה, או בערך 32 פריטים בשנייה ברחבי העולם. החברה לא ציינה באיזה יום בשנה נקבע השיא. מניית אמזון עלתה אתמול ב-8.5%.



בלוקבאסטר, רשת ספריות הווידאו הגדולה בארה"ב, חשפה תוכניות להגשת הצעת רכש עוינת בגובה מיליארד דולר למתחרתה הקטנה יותר הוליווד אנטרטיינמנט. מניית בלוקבאסטר (סימול BBI) יורדת ב-0.2%; מניית הוליווד אנטרטיינמנט (סימול HLYW) עולה ב-0.2%.



פורד מוטור, יצרנית הרכב השניה בגודלה בארה"ב, אמרה כי היא צופה השנה מכירות שיא של רכבי הפיק-אפ מסדרה F מתוצרתה. מניית פורד (סימול F) יורדת ב-0.5%.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully