וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שטראוס עלית מכרה את מניותיה בזכיינית ערוץ 2 קשת לפולאר, צדיק בינו וקבוצת נגה 2 של גלעדי ורקנאטי

רוני קורן-דינר

28.12.2004 / 18:37

שוויה של קשת מוערך בכ-10 מיליון דולר; שטראוס עלית מכרה מניותיה (21%) מתוך כוונה להתמקד בתחום המזון בלבד; לפני כחודשיים רכשו גלעדי ורקנאטי את מניותיהם מ"ידיעות אחרונות"



חברת שטראוס עלית מכרה את אחזקותיה בזכיינית ערוץ 2 רשת - 21% - לשותפיה בזכיינית. משפחת שטראוס תמשיך להחזיק במניותיה הפרטיות ברשת (9%).



בעקבות המכירה ייגדל חלקן היחסי של כל אחת מהשותפות: פולאר (כיום - 26%), צדיק בינו (14%) וחברת נגה 2 בבעלות אביב גלעדי ואודי רקנאטי (30%).



שוויה של קשת מוערך ב-10-9 מיליון דולר.



המגעים למכירת מניות שטראוס עלית ברשת החלו לפני כשלושה חודשים. באותה עת אמר ארז ויגודמן, מנכ"ל שטראוס עלית, כי החברה תיפרד מאחזקותיה ברשת כיוון שהנהלת הקבוצה מעדיפה שלא להתפרש לעסקים שאינם נוגעים לליבת עסקיה - תחום המזון.



זהו השינוי השני בהרכב הבעלות ברשת בתוך זמן קצר. לפני כחודשיים רכשו גלעדי ורקנאטי מידי "ידיעות אחרונות" את חלקם בזכיינית. זאת, לאחר תוכנית ראשונית לרוץ כקבוצה עצמאית במכרז ערוץ 2.



גם בזכייניות קשת וטלעד חלו שינויים לאחרונה, לקראת המכרז המתקרב על הזכיונות החדשים לשידור בערוץ 2.



איל המדיה חיים סבן רכש 22% ממניות קשת. כמו כן, לפני מספר ימים ביקשו מבית המשפט השותפים בקשת לרכוש גם את חלקו של גד זאבי (22%).



בטלעד מכרה קבוצת מעריב אחזקות את מניותיה (24%) לשותפים האחרים, בשל מגבלות בעלות צולבת על כלי תקשורת של משפחת נמרודי וכן הרשעותיהם הפליליות של יעקב ועופר נמרודי שלא איפשרו להם להמשיך להחזיק בזיכיון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully