וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הבעיות האישיות מנעו ממני להתרכז"

דורון ברגרפרוינד, הארץ, בשיתוף

29.12.2004 / 7:27

טל בנין מדבר לראשונה על הכוונה לחזור. מאמן בכיר: "זו בושה לכדורגל אם שחקן שלא התאמן חצי שנה ישחק בליגה הבכירה"

"אף אחד לא שמע אותי אומר שלום לכדורגל". כך התבטא אמש טל בנין לראשונה מאז שחזר לאימונים בראיון שהעניק לעיתון האיטלקי 'אל ג'ורנלה דה-ברשיה' ומתפרסם הבוקר ב'ידיעות אחרונות'.

בנין, שממשיך לערוך אימוני כושר באיטליה, הבהיר כי ישחק רק בליגת העל. "זה נכון שמתחילת העונה אני לא משחק באף קבוצה, אבל זה בגלל שעברה עלי תקופה עם בעיות אישיות שמנעו ממני להתרכז בכדורגל. עכשיו יש לי ראש יותר נקי, ובימים אלו אני נמצא ליד בולוניה, שם אני מתאמן לבד ומנסה לחזור לכושר בתקווה למצוא קבוצה".

ידוע כי ישנה לפחות קבוצה אחת שמעוניינת בשירותיו באופן מיידי וללא מבחנים, בתנאי שיעמוד בבדיקה בריאותית. בנין דוחה לעת עתה הצעה זו מאחר והוא מעוניין לשחק באזור המרכז. ניצן שירזי, מאמן בני יהודה, אמר אתמול: "מבחינה מקצועית מקומו של טל בליגה הראשונה. אם יבשילו התנאים, יתכן שישחק בקבוצה".

גם מוטי איוניר אמר ל'ידיעות' בנושא בנין: "מאוד הייתי רוצה לראות אצלי שחקן ברמתו של בנין. כשיחזור לארץ נראה אותו ונבדוק אפשרות לצרף אותו". גם בתחילת העונה רצתה נצרת עילית את בנין אגב.

עם זאת, אחד המאמנים הבכירים בליגת העל נשמע אתמול כעוס אודות ההתעניינות בטל בנין. "זו בושה לכדורגל הישראלי", אמר, "שחקן בגילו שלא משחק חצי שנה ובכלל נמצא בחו"ל, לא ראוי שמישהו יחשוב לצרף אותו. זה רק מראה שהמצב בכדורגל הישראלי גרוע".

עדיין לא ברור מתי מתכוון בנין לשוב לישראל, אולם הוא יהיה חייב לעשות זאת לפני ה-13 בינואר, היום האחרון להעברות בעונת 2004/5.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully