וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היורו היציג קפץ ל-5.95 שקלים

נתן שבע

29.12.2004 / 16:05

מחדרי המסחר נמסר על פעילות ערה שריכז המגזר העסקי לקראת סוף השנה. הדולר היציג זינק ב-0.78% ל-4.375 שקלים


הדולר היציג זינק היום ב-0.78% לרמה של 4.375 שקלים. מחדרי העסקות נמסר על מחזורים ערים בעיקר מצידו של המגזר העסקי. לדברי הפעילים היו לא מעט חברות עסקיות בעלות דיווח דולרי שביצעו רכישות על מנת לחזק את שערו של הדולר לקראת סוף שנת הכספים השבוע. הפעילים הוסיפו שאחרים ביצעו הגנות במהלך השנה כנגד התחזקות המטבע וביצעו רכישות בעקבות ההתחשבנות הכספית שלהם. בעולם התחזק הדולר קלות לרמה של 1.3604 דולר ליורו. בארץ המשיך המטבע האירופי את מסע העליות שלו ועלה 0.64% לרמה של 5.951 שקלים.

אילן ויסקין, מנהל חדר המסחר בלאומי, ציין בצהריים כי לדולר יש נטייה להתחזק מעט לפני סוף החודש בעקבות התאמות שמבצע המגזר העסקי וזה מה שקרה היום. "אנו לפני סוף שנה והתנודתיות נובעת גם מהגנות שביצע המגזר העסקי על המטבע במהלך השנה ועתה חלקו עומד בפני פרעון לכאן או לכאן. הדולר מטפס כעת גם מסיבות טכניות - לקוחות שמחכים לשערים נמוכים רואים פתאום שהשוק מתחיל לטפס ומחליטים לבצע רכישות", ציין ויסקין.

בנוגע למסחר יורו-דולר אומר ויסקין: "קודם ראינו שהיורו עלה ואז הדולר נטה לרדת, עתה הם נעים לעתים באותו כיוון כשהדולר מקבל תמיכה בגלל צמצום הריבית. השוק מאמין ביורו חזק, ופעילים ממשיכים לקנות יורו גם כשהוא ממשיך לטפס", מציין ויסקין. להערכתו, הדולר ינוע בתנודתיות בתקופה הקרובה ברמה של 4.37-4.33 שקלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully