וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הספיישל של "אקזיט" נפסל לשידור

29.12.2004 / 16:17

במקום תוכנית הסיום המתוקשרת שודר בערוץ 10 שידור חוזר של ה"אקזיט שואו". עורך התוכנית: זו החלטה של הגוף המשדר

אחרי אוקיאנוס של יח"צ לקראת שתי תוכניות ספיישל הפרידה של "אקזיט" מערוץ 10, הופתעו צופי הטלוויזיה לגלות שידור חוזר של ה"אקזיט שואו" במקום מה שהובטח. ללא הסברים נעלם ספיישל המשפט שהובטח מלוח השידורים, ממש כאילו מישהו הוריד את השלטר מלמעלה. באתר האינטרנט של "אקזיט" התפרסמה ההודעה הבאה:

"לצערינו התוכנית לא תשודר היום. החלק הראשון של ספיישל הסיום נפסל לשידור.

חברים יקרים,
לצערנו לא נוכל לשדר את חלקו הראשון של ספיישל הסיום של אקזיט שהכנו במיוחד עבורכם. במקום ספיישל הסיום נשדר עבורכם שוב את ה"אקזיט שואו".

אנשי "אקזיט" הבטיחו לעשות בלאגנים, רגע לפני הסוף. בתכנון היה ספיישל בסגנון עלילתי, שבמרכזו 'משפט אזרחי' לתוכנית, "על כל פשעיה נגד המדינה". כשחקנים ישמשו מנחי התכנית (שיסנגרו על עצמם), כשאליהם תתלווה גלריית עדים מפוארת שכוללת את אנשי התכנית לשעבר מיכאל הנגבי וארז בן-הרוש, העורך הראשי יונתן קוניאק, מושיק גלאמין, גיא פינס, שי אביבי ומרגלית צנעני. איציק כהן ("בנות פסיה", "ג'וני"), היה אמור לגלם את דמותו של התובע "ניסן חריפי", טייק אוף על דמותו של עו"ד ניסן שריפי, שבמסגרת חברותו במועצת הרשות השנייה יצא בהתבטאויות קשות ופעל כנגד התכנית.

כשוואלה! ביקשה לברר אצל שריפי מה דעתו על העניין הוא איים בתביעה: "אני מקווה בשבילם שהמשפט המבוים ישען על ייעוץ משפטי הולם. שאם לא כן, הוא יהפוך במהרה למשפט ממשי שלי כנגדם, וגם כנגד מי ששידר אותם. 'אקזיט' מעולם לא הייתה ראויה לשידור בישראל, ואני שמח שהיא יורדת ממרקע ערוץ 10, שכחלק מתהליך ההשבחה שלו, מסלק ממנו את כל הטינופת השידורית".

טלפון קצרצר לרשות השנייה מגלה שלהם אין שום יד בביטול השידור. "לא פסלנו שום דבר", מסרה הדוברת. עורך התוכנית, יונתן קוניאק אישר את הדברים ואמר כי האחראי לפסילה הוא הגוף המשדר ומעבר לכך הוא מנוע מלהרחיב. להזכירכם, אחרי פרשיית הטוסיק של עפר שכטר והשימוע ברשות השנייה, התבקשו הילדודס של "אקזיט" להגיש את תוכניותיהם לאישור, לפני שהן עולות לאוויר, כנראה שהפעם מישהו בערוץ 10 החליט שדי. מי שנורא מודאג מכל העניין ישמח לשמוע שעל פי הבאזז בסצינה הספיישל ישודר במלואו בהוט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully