וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברת וורנר בארדרס מבקשת לעקל את נכסיה של חברת הכבלים - ערוצי זהב

הדר חורש

29.12.2004 / 16:46

וורנר הגישה היום בקשה לבית המשפט המחוזי בתל אביב בעקבות פסק דין שניתן בקליפורניה ועל פיו תפצה קווי זהב את וורנר ב-19.3 מיליון דולר; טוענת כי "יש חשש כבד כי ערוצי זהב עלולה לקרוס מבחינה כלכלית"



חברת וורנר בארדרס מבקשת לעקל את נכסיה של חברת הכבלים ערוצי זהב. בפנייתה של וורנר נטען כי קיים חשש כבד לקריסתה של ערוצי זהב, הנשלטת על ידי "ידיעות אחרונות" ואליעזר פישמן.



הבקשה הוגשה היום לבית המשפט המחוזי בתל אביב בעקבות פסק דין שניתן בקליפורניה ועל פיו תפצה קווי זהב את וורנר ב-19.3 מיליון דולר. הסכסוך בין שתי החברות החל לפני שלוש שנים, לאחר שחברות הכבלים הודיעו לוואנר כי הן מבקשות להפחית את מחירי הסרטים והסדרות שהן רוכשות מוורנר. וורנר סירבה לפשרה ועמדה על קיום הסכמי הספקת התכנים שנחתמו בשנות ה-90 בתקופת התחרות הקשה בין ההכבלים וחברת הלוויין על רכישת תכנים.



חברת קווי זהב חתומה על החוזה עם וורנר בשם שלוש חברות הכבלים ופסק הדין שניתן נגדה, היווה מכה קשה לשלוש חברות הכבלים שמיזגו בינתיים את פעילותן. חברות הכבלים ניסו להתנגד להחלטה, ביקשו משפט חוזר וערערו על חלק מהסכום שנפסק (כחצי מיליון דולר). במקביל טס מנכ"ל חברות הכבלים רמי בלינקוב לארצות הברית בניסיון להסדיר פשרה בסכסוך.



בבקשת העיקול טוענת וורנר, באמצעות עו"ד יואב פרוכטמן ממשרד ברץ, כי יש "חשש כבד כי ערוצי זהב עלולה לקרוס מבחינה כלכלית כפי שקרה בעבר לחברת הכבלים תבל" ובמקרה כזה היא לא תוכל לפרוע את חובה מערוצי זהב. החברה חוששת גם שערוצי זהב תשעבד נכסים לגורמים אחרים במסגרת המיזוג התפעולי בין חברות הכבלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully