וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

KLM מקצצת בכ-40% את מחירי הכרטיסים מאמסטרדם לכל יעדיה באירופה

רויטרס

29.12.2004 / 19:15

הקיצוץ מהווה ניסיון להתחרות בחברות התעופה המוזלות; KLM - שנרכשה על ידי אייר פראנס מוקדם יותר השנה, אמרה כי האיכות והשירות יישארו ללא שינוי למרות העלויות החדשות של החברה



חברת התעופה אייר פראנס KLM אמרה היום (ד') כי תקצץ ב-1 בינואר בכ-40% את מחירי הכרטיסים ב-KLM לכל 66 היעדים באירופה שאליהם טסה החברה מאמסטרדם. זאת, בניסיון להתחרות יותר ביעילות בחברות התעופה המוזלות. החברה אמרה כי זהו קיצוץ המחירים הגדול ביותר בהיסטוריה של KLM וכי התעריפים החדשים יהיו תקפים במשך כל השנה.



KLM - שנרכשה על ידי אייר פראנס מוקדם יותר השנה - אמרה כי האיכות והשירות יישארו ללא שינוי למרות העלויות החדשות של החברה. בניגוד לחברות התעופה המוזלות, KLM עדיין מספקת ארוחות ללא תשלום.



"באמצעות הורדת המחירים, KLM צופה עלייה במספר הנוסעים וגידול משמעותי בהכנסות מתנועת הנוסעים האירופית", נאמר בהודעת החברה. KLM אמרה גם כי תגדיל את השקיפות של תמחור הכרטיסים וכן תקצץ העלויות בעיקר על ידי הנפקה של כרטיסים אלקטרוניים.



אנליסטים אמרו כי KLM מגיבה לתחרות הקשה באירופה מצדן של חברות התעופה המוזלות כמו איזיג'ט וריינאייר. כמו כן, הם ציינו כי לא הוזלו מחירי הכרטיסים בטיסות בינ"ל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully