וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ורג' קארל רוצה לאמן את דנבר. כרמלו חוזר

שימי ששון

29.12.2004 / 21:50

אחרי הפיטורין של המאמן בזדליק, מעוניין השועל הותיק בג'וב שבינתיים הלך למייקל קופר. אנתוני יחזור ביום שישי

ג'ורג' קארל, לשעבר מאמן נבחרת ארה"ב ומילווקי באקס, נותן אמנם עצות למאמן החדש (והזמני כנראה) של הנאגטס מייקל קופר ב-espn, אך מעוניין בתפקיד בעצמו. ברט אדאמס, סוכנו של קארל, מאשר כי הוא מעוניין בתפקיד במקרה שקופר לא ימשיך."אני חושב שכולם יודעים שג'ורג' רוצה לחזור לאמן. לג'ורג' יש מערכת יחסים מיוחדת עם קיקי (וונדווי, ג'נרל מנג'ר של הנאגטס), ואני בטוח שאם הם (דנבר) ירצו אותו הוא ישקול זאת בחיוב".

וואנדווי, שהוא כאמור הג'נרל מנג'ר של דנבר, אומר כי קארל הוא אחד מהמועמדים שהוא שוקל לתפקיד, כשברשימה נמצא גם הסופר פיל ג'קסון. "הוא בהחלט מאמן מצוין" אמר וונדווי על קארל, שמשמש פרשן ברשת ESPN אך מן הסתם מורשה לעזוב בכל עת לטובת אימון. וונדווי לא מוכן להתחייב לכמה זמן קופר ישאר בתפקיד, אך אמר שגם הוא בין המועמדים ולמקרה שהוא יישאר עד סיום העונה המועמד המוביל להחליפו בקיץ הוא פיל ג'קסון. "כל אחד היה רוצה מאמן כזה" אמר וונדווי על ג'קסון וסוכנו של המאמו, טוד מאסברגר אמר שג'קסון לא יחזור לאמן העונה. "הוא צריך לחשוב אם הוא רוצה לחזור לאמן. אני שונא לומר שדנבר היא אפשרות כי בכלל לא פנו אלינו משם".

ג'ף בזדליק, מאמנה המפוטר של דנבר לאחר שלוש שנים בקבוצה, הגיב היום לראשונה: "אחרי כל כך הרבה שנים בליגה שום דבר לא מפתיע אותי" אמר בזדליק, שיקבל מדנבר עוד 1.5 מיליון דולר על העונה הנוכחית. "אתה מקבל את המפתחות, עושה ככל יכולתך, ובסוף דברים טובים אמורים לקרות" אמר בזדיליק על השלוש שנים בהם היה בקבוצה. קניון מרטין, הפורוורד של הנאגטס, הגיב על פיטורי מאמנו. "אני מניח שהציפיות היו גבוהות" אמר מרטין, שכמו חבריו היה מופתע מהמהלך. "מישהו צריך לתת את התשובות ולקחת אחריות. למרבה הצער זה היה בזדיליק. אני בטוח שאם ההנהלה הייתה יכולה לפטר את כל השחקנים היא הייתה עושה זאת".

גם כרמלו אנתוני, הכוכב הגדול של הקבוצה, מגיב על פיטורי בזדליק. "כואב לראות מישהו כמו ג'ף עוזב. זה עושה אותי עצוב כי אני יודע מה הוא תרם לקבוצה. בין שחקן ומאמן תמיד תהיה מתיחות, אבל אני חושב שלנו הייתה מערכת יחסים טובה. אני הקשבתי לו". 'מלו', שהחמיץ את חמשת המשחקים האחרונים של דנבר בגלל פציעה בקרסול, אמר כי הוא יחזור למשחק ביום שישי מול פילדלפיה. "יכולתי לעזור" אמר אנתוני כשנשאל אם בזדיליק היה נשאר בתפקיד במקרה שלא היה נפצע. "אני לא חושב שיש איזשהו תירוץ לכך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully