וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאחר שיבושי העבודה שננקטו היום: סניפי בנק המזרחי יפעלו מחר כרגיל

עינב בן יהודה

30.12.2004 / 16:22

שרה לזרוביץ', יו"ר הוועד: לקוחות הבנק יקרים לליבנו ואנו לא רוצים שהם ישלמו את המחיר בגלל הנהלת הבנק



בעקבות כינוס העובדים שערך היום ועד עובדי בנק המזרחי שובשה באופן משמעותי פעילות הבנק. מהנהלת בנק המזרחי נמסר כי במרבית הסניפים ניתן מענה טלפוני, ומספר קטן של סניפים אף היו פתוחים לקבלת קהל. בנוסף, לא הושבת המחשב המרכזי של הבנק.



לאחר כינוס החירום והשבתת בנק המזרחי, התכנס ועד העובדים והחליט שלא להשבית מחר את פעילות הסניפים. יו"ר הוועד שרה לזרוביץ אמרה: "לקוחות הבנק יקרים לליבנו ואנו לא רוצים שהם ישלמו את המחיר בגלל הנהלת הבנק. לכן, ביום האחרון של השנה החלטנו לפתוח את הבנק".



לקראת הכינוס ולאחריו שיגרו הצדדים האשמות על הפעלת איומים ולחצים על עובדים בבנק. בוועד טענו כי ההנהלה ניסתה לאיים ולהפחיד עובדים מלהשתתף בכנס. מקורות בבנק המזרחי טענו, לעומת זאת, כי ועד העובדים הציב צלם בכניסה למשרדי הבנק ברמת גן שצילם עובדים שהגיעו לעבודה, ולא לכנס. "התנהלות זו, יותר מכל, מעידה על הדרכים בהן מנסה הוועד לשכנע עובדים שמתנגדים לפעילותו להתגייס למאבק", ציינו המקורות.



בכנס התבטאה לזרוביץ' נגד אלי יונס, מנכ"ל הבנק, ואמרה כי "ההבטחות של יונס לעובדים כי הוא יגן עליהם מגוחכות ולא אמינות. אנו יודעים מה יונס עושה לעובדים כשהוא 'מגן' עליהם. אנו חייבים לזכור את אשר עשה יונס ל'פועלים'".



בין הצדדים נקבעה פגישת מו"מ להיום, ולאחריה יחליט ועד העובדים על צעדיו העתידיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully