וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שמח בשכונה

אסף פרת

1.1.2005 / 23:00

בני יהודה ניצחה את בית"ר בדקה ה-90 וקשטן חגג קאמבק מול סכנין. התוצאה: התחתית מתחממת, כשרק 7 נקודות מפרידות בין המקום השישי לאחרון. הפועל ת"א ומכבי חיפה נפגשות בראשון

אחרי פגרה של שבוע, שנדמתה לנו כנצח, ליגת העל חזרה במחזור עם מעט שערים, אבל עם שני סיפורים בולטים. דרור קשטן חזר לחיינו כמאמן הפועל פ"ת ומיד קיבל מתנה: המלאבסים, שהרגישו כנראה מחויבים, פתחו את השנה החדשה עם ניצחון נאה על סכנין, שני ברציפות בליגה. פ"ת כבר במקום השמיני, אבל בליגה הצפופה של העונה היא עדיין קרובה מאוד לתחתית.

הסיפור השני שייך לבני יהודה. במשך 90 דקות תקפו בחוריו של ניצן שירזי, אך לא הצליחו למצוא את הרשת. בסיום השחקן המצטיין של המשחק הכניע בדקה ה-90 את השוער, שהצטיין עד אותה דקה.

שני מועדוני העל הצהובים, מכבי תל אביב ובית"ר ירושלים, ממשיכים לאכזב. מכבי ת"א, במשחק איום מול ב"ש, קיבלה פנדל מתנה לקראת הסיום וניצלה מהפסד. וכשחשבנו שאי אפשר לשחק יותר גרוע באה בית"ר ירושלים, והראתה לנו משחק מביש מהו. עם חומר שחקנים מרשים והתקפה עמוסה בכישרונות, בית"ר רחוקה שש נקודות בלבד מהמקום האחרון. ביום שישי סיימו בקרית אליעזר הפועל חיפה ונצרת עילית בתיקו אפס, במשחק סביר, שסיפק למחזור את שערוריית השיפוט הבלתי נמנעת.

הפועל חיפה - נצרת עילית 0:0

משחק חלש של השופט איתן תבריזי, שהרחיק את בן לולו מהפועל חיפה בדקה ה-35 ואת חיים בנון מנצרת, עשר דקות מאוחר יותר. בשני המקרים הוא טעה. דווקא כשהיה צריך להרחיק מוקדם יותר את שגיא שטראוס, נשארה ידו בכיס. בסופו של דבר, עם 20 שחקנים על כר הדשא, התפתח משחק פתוח, עם יתרון קל להפועל חיפה, שהחמיצה לפחות שלושה מצבים בטוחים לשער. רצף הפסדי הבית שלה (4 במספר) אמנם נגמר, אבל לנצרת יש עדיין 5 פור עליה, ממרומי המקום השביעי.

בני סכנין - הפועל פ"ת 2:1

בני סכנין ממשיכה לנדוד לה מאצטדיון לאצטדיון, עד שרה"מ יעמוד במילתו ויבנה לה את האצטדיון הביתי. בינתיים הם אירחו את הפועל פ"ת בעילוט, אבל לא יכלו לדרור קשטן ולקאמבק שלו.

קלמי סבן המצטיין בפ"ת, העניק לקשטן נצחון חוץ, השני שלה בסה"כ העונה. פ"ת כבר במקום השמיני, לאחר שרק לפני שבועיים היא הביטה על כל הליגה מלמטה. קייסי העלה את פ"ת ליתרון ראשון בפנדל בדקה ה-40, עומר בוקסנבוים כבש את השני בראש בדקה ה-55. קלבר רודריגז רק צימק לסכנין, גם כן מהנקודה הלבנה בדקה ה-59, הרחקה של מסודי, 3 דקות אח"כ, גמרה למעשה את המשחק.

הפועל ב"ש - מכבי ת"א 1:1

משחק חלש, אבל בבאר שבע בהחלט יכולים להרגיש מקופחים. יניב אברג'יל אחד, בתצוגה נהדרת, לא הספיק לחניכיו של אלי כהן, ששלטו במשחק, אך לא השכילו להגדיל את היתרון בו היו, החל מהדקה ה-33. האווירון? נחת, אבל לא הורגש מספיק. בלטה במיוחד האיטיות שלו, על רקע התזזיתיות של חברו לחוד, אברג'יל.

מכבי תל אביב ממשיכה לדשדש, ו-4 הנקודות בליגת האלופות הולכות ומתבררות כחריג שאינו מעיד על יכולתה העונה. נגיעת יד של בלם ב"ש עוז יפרח בדקה ה-84 העניקה לה במתנה בעיטת 11 מטר, אותה ניצל היטב ברוך דגו. קלינגר נראה ברוב שלבי המשחק מיואש והרבה לגעור בחניכיו.

בני יהודה - בית"ר ירושלים 0:1

בשכונה דווקא נעשה צדק. בני יהודה הוכיחה שהמשפט הנדוש "מי שלא כובש, מקבל", לא תמיד נכון. הכתומים קיבלו תמורה למאמציהם ממש עם הבאזר, עם שער שמבטא באופן קולע את הסיפור של המשחק.

בית"ר ירושלים הציגה את המשחק הכי עלוב שלה בתקופה האחרונה, ונראתה כמו יריבת אימונים מליגה נמוכה. לניצן שירזי היתה הזדמנות מצוינת לתרגל את התקפת המשולש שלו - לוז-בטורינה-ביטון - שהרשימו מאוד. רק עניין טורדני אחד הפריע: איציק קורנפיין, הבית"רי היחיד שהתאמץ ואפילו עצר פנדל בתחילת המשחק. אבל בדקה ה-90 גם הוא נכנע לחילופי מסירות בתוך הרחבה של הצמד המתעתע - בטורינה ולוז. בני יהודה עולה למקום החמישי על חשבונה של בית"ר ירושלים. אז הליגה אולי שכונתית, אבל לפחות בשכונה היה מעט הגיון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully