וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גולף: גדעון דרימר ועופר מולד זכו בתחרות הצדקה של סוף 2004

30.12.2004 / 20:10

שני הגולפאים זכו בטורניר שהכנסותיו הוקדשו לפרוייקט "הושט יד לילד אחד

גדעון דרימר ועופר מולד זכו בטורניר הצדקה הראשון של חבורת Israel Golf Nuts שנערכה במועדון הגולף בגעש. החלטתה של גב' גילי פלג מנכ"לית מועדון געש לאפשר לגולפאים שאינם חברים במועדון לשחק חינם, אפשרה העברת כל הכנסות הטורניר לפרוייקט "הושט יד לילד אחד" המנוהל ע"י 'ציונות 2000'.

גולף ועשייה למען הקהילה הולכים יד ביד. "נתינה חזרה" היא למעשה הסיסמה של סבב הפי ג'י איי, אשר מאז 1938 מקדיש חלק מהכנסות כל טורניר לצדקה, ונתן עד כה כ 750 מיליון דולר.

כמובן שלגולף בארץ אין כל אפשרות להתחרות בסבב העשיר בעולם. אך גם התחלה צנועה היא משהו.

פרוייקט הושט יד לילד אחד מעודד ופועל להקמת קבוצות ופעילות של יחידים הרוצים לתרום לילד אחד הזקוק לעזרתם.הילדים המשתתפים בפרוייקט מקבלים הזדמנות לפתח את כישרונותיהם. לתורמים מאפשר הפרוייקט לקחת חלק במה שמתרחש מעבר לדלת ביתם ואת ההזדמנות לשנות, ולו במעט, את התפתחותו ועתידו של ילד אחד. הכנסות הטורניר, הראשון מסוגו, יספיקו למימון מלגות לכ 15 ילדים.

גדעון דרימר ועופר מולד סיימו את 18 הגומות של תחרות הזוגות עם תוצאה של 43 נק' סטייבלפורד (7 מתחת לתקן), חבטה אחת לפני בריאן קופר ודודי כליפא שסיימו במקום השני.

אנדי נמירוף זכה בפרס לחבטה הארוכה ביותר, ואלי סקס זכה בתחרות 'הקרוב ביותר לדגל'. לורי בין, אלוף הארץ ואלוף המכביה בעבר, יחד עם צביקה קליפר הגיעו במקום האחרון וזכו בזוג מטקות.

בריאן קופר, דודי כליפא, זוהר אלון ושמוליק זיסמן, כדורסלן העבר, אשר היה זה שהניף את גביע אירופה בפעם הראשונה בוירטון, זכו במקום הראשון לרביעיות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully