וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ת"א - מבט מבפנים

אשר גולדברג

31.12.2004 / 13:46

ממעמקי המקום הלפני האחרון, בהפועל מתחילים להילחץ. זה בדיוק הזמן בו מתחילים ה'מקורבים של' לפתוח את הפה

יומיים לפני המשחק מול מכבי חיפה וכשהיא במקום הלפני אחרון בליגה, הפועל תל אביב בלחץ. המאמן שייע פייגנבוים סופג ביקורת, השחקנים מתחילים לדבר, ההנהלה שולחת מסרים כפולים. למרות הררי המלים שנשפכים, שמות קונקרטיים שאליהן משויכות המלים לא ניתן למצוא. אלו התקופות בהן "המקורבים" ו"הבכירים" תופסים את מקומם.

נתחיל עם ההמקורבים של שייע פייגנבוים. אחרי שני משחקים ללא ניצחון, "בכירים בהפועל תל אביב" החלו להעביר ביקורת על המאמן החדש של הקבוצה. בפעם האחרונה ש"הבכירים" דיברו באופן דומה, שמוליק חנין התפטר. פעם נוספת כשזה קרה, גילי לנדאו הלך הביתה. פייגנבוים עצמו החליט למתן את אמירותיו ולכן אינו מגיב. בשביל זה בדיוק ישנם המקורבים, מבחינתם אין בעיה לדבר: "שייע הגיש רשימה ארוכה של שחקנים לגיא עמוסי המנכ"ל. הרשימה הועברה גם לאנשי הדירקטוריון. אבל הפועל ת"א, חוץ מג'ון פנטסיל, לא הצליחה להביא את ג'ף טוטואנה, גיל ורמוט, מיכאל זנדברג, אליניב ברדה, רביד גזל, אלון מזרחי וכפיר אודי. שייע הגיע מוכן, אבל הוא לא יכול גם לשבת לשולחן המו"מ. זה מוזר שמתוך שמונה שחקנים לא מצליחים להביא אף אחד".

מה באשר למקורבים של ראשי הפועל ת"א? ההווה הרע גורם לעבר להצטייר כחיובי, פיטורי גילי לנדאו הופכים בימים האחרונים לנושא מדובר. מקורב לראשי הפועל ת"א, שהיה מצוי במהלכי הקבוצה בתחילת העונה, מספר על המחדל שבפיטורים: "הפיטורים של לנדאו היו הדבר הכי מבייש שהנהלת כדורגל יכולה לעשות. איש מהפועל לא קרא מעולם לגילי לנדאו לישיבה. לא ביקשו ממנו הסברים ליכולת של הקבוצה ולא דרשו ממנו הסבר מקצועי על שיטת המשחק ועל שחקני הרכש שהוא מביא או משחרר. כל הזמן דיברו על חזרתו של הסמל ועל ההתלהבות של האוהדים ובסוף התייחסו רק לכותרות העיתונים".

בעוד "המקורבים" להנהלה מתייחסים לעניינים מקצועיים (מאמן), הרי ש"השחקנים הבכירים" עוסקים בניהול. אחד "השחקנים הבכירים" טען אתמול שראשי הקבוצה "נבהלו מהסכומים שהם צריכים לשלם לשחקני רכש. תיראו מי יושב בדירקטוריון, תיראו את המפעלים שהם מייצגים, אלו אנשים שחסכו 100 אלף דולר, ואולי 150 אלף דולר, ולא הסכימו למנות את דרור קשטן למאמן הקבוצה".

שחקן בכיר מסכם. "אם נפסיד למכבי חיפה, יגיע רמון לאסיפת הקבוצה, ירים קצת את קולו, ידבר על הסמל של הפועל ת"א, יביט מסביב כאילו זה עושה רושם על מישהו ויחזור לפוליטיקה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully