וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוריניו מחמם את ליברפול: "ג'רארד לא יותר טוב מלמפארד"

אתר ספורט 5 בשיתוף

31.12.2004 / 18:41

המאמן שכבר התנצל השבוע בפני אנשי העיר פאלרמו, ממשיך לדבר ומתכונן למשחק בשבת בין צ'לסי לליברפול באנפילד

מנג'ר צ'לסי, ז'וזה מוריניו, מחכה למפגש של קבוצתו בשבת עם ליברפול באנפילד. מוריניו טוען כי פראנק למפארד, קשר צ'לסי, טוב לא פחות מאשר הכוכב הגדול של ליברפול, סטיבן ג'רארד. ג'רארד היה מקושר למעבר לסטמפורד ברידג' כחלק ממסע הקניון המסיבי שעשה מוריניו בקיץ האחרון. כעת, עם פתיחת חלון ההעברות שוב מקושר הקשר מהמרסיסייד למעבר ללונדון.

ז'וזה מוריניו אמר: "אני חושב שג'רארד אחד השחקנים הכי טובים בפרמיירליג, אבל אני לא חושב שהוא יותר טוב מפראנק למפארד. השחקנים שלי תמיד יותר טובים מהיריבים שלהם".

ללא רוברט הות', ריקארדו קראבאליו וסקוט פארקר הפצועים, צ'לסי תנסה להמשיך ולשלוט בפרמייר ליג. מנג'ר צ'לסי טען כי הלונדונים לא מחפשים בכוח להביא שחקנים חדשים בחלון ההעברות, אך אם תהיה הזדמנות להחתים שחקנים בזול, הם לא יהססו.

"אנחנו נמצאים בפסגת הליגה כבר שמונה או תשעה שבועות ואם נצליח להמשיך כך, גם אחרי ליברפול ומידלסבורו נהיה במצב טוב. מצפים לנו רגעים קשים כעת וחשוב ששחקנים יחזרו. אם תהיה לנו הזדמנות להביא בהשאלה שחקן טוב, מבלי לבזבז כסף, נעשה זאת. אבל בלי לחץ".

אגב, הציטוטים של מוריניו הצליחו להרגיז גם אנשי העיר פאלרמו הסיציליאנית. לפני המשחק מול פורטו בליגת האלופות, התבדח מוריניו כי הוא זקוק לשומרי ראש של מאפיונרים מפאלרמו. בעיר הסיציליאנית נעלבו ומוריניו נאלץ לבקש סליחה השבוע בהודעה מיוחדת לעיתונות המקומית

בליברפול מוכנים למוריניו

בליברפול מתכוננים במרץ לקרב שיכריע לאן מועדות פניה של הקבוצה העונה. בשבת ב-14:30 שעון ישראל (ערוץ הפרמיירליג), מגיעה צ'לסי המוליכה לאנפילד והמאמן ראפה בניטז, בטוח שקבוצתו, שמגיעה אחרי שלושה נצחונות רצופים, יכולה להנחיל לחניכיו של מוריניו הפסד שני העונה: "אני יודע שזה יהיה משחק קשה, אבל מדובר במירוץ ארוך ואנחנו חייבים לנצח. נצפה בקלטות וידיאו ונתכונן למשחק. המשחקים האחרונים עזרו לנו לצבור ביטחון ואני בטוח שנסיים בין ארבע הראשונות בסיום העונה".

ויש עוד משחקים לא פחות מותחים בשבת (17:00):
מידלסברו - מנצ'סטר יונייטד (19:30, ערוץ הפרמיירליג)
צ'רלטון - ארסנל (17:00, ערוץ הפרמיירליג)
פולהאם - קריסטל פאלאס (16:00)
אסטון וילה - בלקבורן
בולטון - ווסט ברומיץ'
מנצ'סטר סיטי - סאות'המפטון
ניוקאסל- בירמינגהאם
פורטסמות' - נוריץ'
טוטנהאם - אברטון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully