וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יאו ממשיך להוביל על שאק באולסטאר. כרמלו מתחתן

שימי ששון

31.12.2004 / 20:32

כרמלו אנתוני, שהחלים מפציעה, מתכונן לחזור לשחק וגם לחתונה שבפתח. מינג הגדיל את יתרונו על שאקיל וקובי עשוי שלא לפתוח

כרמלו אנתוני, כוכב הדנבר נאגטס, יתחתן בקרוב עם בחירת ליבו, מנחת ה-MTV ללה ואסקז. בעבר הכחיש כרמלו שהתארס עם ואסקז אך אתמול הודה שהציע לה נישואין. "אני פשוט לא הייתי מוכן שכולם ידעו" אמר אנתוני, "אבל אני מאורס עכשיו". 'מלו' נתן לואסקז, שהיא גם ראפרית ושחקנית, טבעת אירוסין של 9 קראט והשניים יחליטו בקרוב על מועד לחתונה. בינתיים חזר כרמלו להתאמן ויחזור לשחק מול פילדלפיה, לאחר העדרות של 7 משחקים שעלו למאמן בזדליק בתפקיד.

ועדיין בדנבר. בארה"ב ממשיכים לספור את הקולות לקראת משחק האולסטאר שייערך גם הוא בעיר שעל הרי הרוקי ב-20 בפברואר. ההצבעה שנערכת באתר האינטרנט הרשמי של ה-NBA ממשיכה לספק ליאו מינג יתרון שרק הולך וגודל על פני שאקיל אוניל (אולי בגלל שיש יותר סינים בעולם). למינג, שמוביל ביותר ממיליון קולות על פני בראד מילר בדרך לתפקיד הסנטר בחמישיית המערב, מוליך גם על פני שאק, שיהיה הסנטר שיתמודד מול בחמישיית המזרח. קווין גארנט מדורג שלישי בסך הכל הכללי, עם מעט יותר ממיליון קולות, כשטים דאנקן אחריו במערב עם 886 אלף ושניהם יהיו כנראה הפורוורדים. עדיין במערב, טרייסי מגריידי מוליך בכאלף קולות בלבד על פני קובי בראיינט בתפקיד הגארד.

במזרח, כמדי שנה, זוכה וינס קארטר לפופולאריות עצומה עם 938 אלף קולות ולידו בתפקיד הפורוורד, צפוי לפתוח באופן מפתיע, גרנט היל, שרק חזר לשחק העונה אחרי פציעה ממושכת. לברון ג'יימס ואלן אייברסון צפויים להשלים את חמישיית המזרח ביחד עם שאקיל כמובן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully