וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ענקיות התרופות פייזר ואלי לילי סגרו את השנה בירידות; IBM עלתה ב-0.4%

רונן סרברניק

31.12.2004 / 23:14

שוק האג"ח בארה"ב נסגר במגמה חיובית והתשואה על האג"ח הממשלתיות ל-10 שנים ירדה ב-0.047% לרמה של 4.216%



המדדים המובילים בוול סטריט נסגרו בירידות קלות אך הובילו את הבורסות לעלייה שנתית שנייה ברציפות ביום המסחר האחרון של השנה, אשר היה דליל מהרגיל. דאו ג'ונס ירד ב-0.2%; נאסד"ק ירד ב-0.1%. המסחר בבורסות אסיה ואירופה היה שקט יחסית, מאחר שחלקן היו סגורות לקראת חגיגות השנה האזרחית החדשה וחלקן נסגרו מוקדם מהרגיל.



שוק האג"ח בארה"ב נסגר במגמה חיובית והתשואה על האג"ח הממשלתיות ל-10 שנים ירדה ב-0.047% לרמה של 4.216%.



מניית יצרנית התרופות אלי לילי (סימול LLY) ירדה ב-1.3%. מגזין הרפואה הבריטי (British Medical Journal) אמר היום כי שלח מסמכים לרשויות הבריאות בארה"ב שנראים כמציעים קשר בין התרופה נגד דיכאון של אלי לילי, פרוזאק, לבין התנהגות אובדנית, דיווחה רויטרס. החברה מסרה בתגובה כי לא ידוע לה דבר על המסמכים עליהם מסר העיתון.



פייזר, יצרנית התרופות הגדולה בעולם, אמרה כי קיבלה את אישור מינהל המזון והתרופות של ארה"ב (FDA) למכירת תרופה מתוצרתה לטיפול בכאבים הקשורים לסכרת. מניית פייזר (סימול PFE) ירדה ב-0.3%.



חטיבת המחשבים האישיים (PC) של IBM צברה כמעט מיליארד דולר בהפסדים בשנים האחרונות, כך לפי מסמכים שהגישה החברה אתמול בנוגע למכירה המתוכננת של החטיבה ליצרנית המחשבים הסינית לנובו. מניית IBM עלתה ב-0.4%.



חברת שירותי הבריאות האמריקאית הלתסאות (סימול HLSH.PK) תשלם 325 מיליון דולר כדי ליישב אישומים בדבר ניפוח הוצאות המכוסות על ידי תוכנית ביטוח הבריאות הממשלתית מדיקייר, כך הודיע אמש משרד המשפטים האמריקאי. הלתסאות, המפעילה כ-1,400 מרפאות ובתי חולים, מואשמת בהונאה חשבונאית בהיקף של 2.7 מיליארד דולר, אשר בעקבותיה הוגשו כתבי אישום נגד 17 בכירים לשעבר בחברה, המניה עלתה ב-0.5%.



מניית יצרנית המטוסים בואינג (סימול BA) ירדה ב-0.1%. החברה צופה לסכם חוזה עם ויאטנם איירליינס על ארבעה מטוסים מדגם 7E7 ברבעון הראשון של 2005.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully