וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רקטות קסאם נורו אל שדרות והנגב המערבי

1.1.2005 / 9:18

נזק נגרם לחנות בשדרות, אך איש לא נפגע. פצצות מרגמה נורו לעבר יישובי גוש קטיף. ילדה פלסטינית נהרגה מפגיעת רקטת קאסם. 13 פלסטינים נהרגו בימים האחרונים בשטחים

רקטת קסאם נורתה הבוקר אל ישוב בנגב המערבי. איש לא נפגע ולא נגרם נזק. אמש ירו הפלסטינים רקטת קסאם אל העיר שדרות. היא פגעה בגג של מבנה ריק וגרמה נזק לחנות סמוכה. בקול ישראל דווח, כי אל יישובי גוש קטיף נורו הלילה ארבע פצצות מרגמה. לא היו נפגעים. יריות נורו גם אל שתי עמדות של צה"ל, ליד כפר דרום וליד היישוב עצמונה.

בעקבות נפילות הרקטות פרש צה"ל את כוחותיו בגבול הצפוני של הרצועה, משם משוגרות הרקטות. בצה"ל מסרו כי תישקל חידוש הפעילות בצפון הרצועה, לנוכח הירי.

ילדה פלסטינית בת 10 נהרגה הבוקר ואחיה נפצע במחנה הפליטים ג'בלייה, שבצפון הרצועה, ככל הנראה מרקטה שירו פלסטינים לעבר יישוב ישראלי בצפון הרצועה, שפגעה בביתה של הילדה. בגלי צה"ל דווח, כי תחילה דיווחו הפלסטינים שהילדה נפגעה מירי טנק ישראלי, אך בצה"ל הכחישו את הדיווח ואמרו כי לא הייתה במקום פעילות של צה"ל ולא נורתה כלל אש ישראלית.

ליד רפיח ירו חיילי צה"ל אל שלושה פלסטינים שניסו, ככל הנראה, להניח מטען חבלה בציר פילדלפי. פלסטינים אומרים כי אחד מהשלושה נהרג. 12 פלסטינים נוספים נהרגו ביומיים האחרונים בגדה וברצועה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully