וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ערן לוי חתם במכבי ת"א לעונה וחצי

אשר גולדברג וחביב בן דוד

2.1.2005 / 9:30

במכבי ת"א מאוכזבים מאי השיתוף של אופיר חיים, אבל מרוצים חלקית מהנקודה בוסרמיל. אלי כהן: שורקים נגדנו לפנדל בקלות בלתי נסבלת"

דקה 84, הפועל באר שבע מוליכה 0:1 מול מכבי תל אביב. כדור סתמי פוגע בידו של עוז יפרח ברחבת ב"ש. פנדל, ברוך דגו בועט, 1:1. המטרה של כל מי שקשור לב"ש הופכת להיות השופט אלי חכמון. "אני מאוכזב מהקלות הבלתי נסבלת שבה שורקים נגדנו וחורצים את גורל המשחק, חבל", אמר בסיום המאמן אלי כהן. מה שברור הוא שלחכמון היה קשה לראות מה בדיוק אירע שם, הוא היה רחוק מאוד מהמפגש בין יפרח לכדור.

חכמון אולי טעה, אבל בכל זאת ניתן להגיד משהו לזכות החלטתו המכרעת. זה היה עוול אם מהמשחק הזה היתה יוצאת קבוצה עם שלוש נקודות. לא רק רמת כדורגל נמוכה, גם שום ניסיון ליצור משהו או ליזום מהלך מפתיע. אסור שההרכבים החסרים בהם התייצבו שתי הקבוצות יהוו תירוץ. המאמנים, אלי כהן וניר קלינגר, הציבו מערכים טקטיים. הם נזהרו קודם כל לא לספוג. עוד נקודה שתרמה לרמה הירודה.

הצטרפותו למכבי ת"א של החלוץ אופיר חיים, אקס הפועל ב"ש, הכניסה הרבה עניין ביציעים. האוהדים המקומיים הכינו קבלת פנים צוננת לשחקן, אבל התאכזבו לגלות שהוא בכלל לא בסגל (ראו ידיעה בנפרד).

ב"ש, מחוזקת באלון מזרחי, אמנם לא נראתה כל כך טוב, אבל עדיין ישנו שיפור לעומת השבועות האחרונים. האווירון הוסיף בהתקפה, אבל דווקא החלוץ השני, יניב אברג'יל, היה זה שכבש בדקה ה-35. דדי בן דיין ביכולת מצוינת הנהיג את החוליה האחורית של אלי כהן ויש לו חלק גדול בכך שחלוצי מכבי ת"א לא הצליחו להגיע למצבים. עד שאלי חכמון הגיע, אותו בן דיין לא הצליח לעצור.

אלון מזרחי ירד מאוכזב מכר הדשא: "ההופעה שלנו היתה יכולה להיות יותר טובה, אם היינו מנצחים. חבל שבדקה קריטית השופט לא יכול היה להיות יותר סלחן. אין לי ספק שאם זה היה הפוך, הוא לא היה שורק כך".

ה-4:4:2 של קלינגר קיבל דחיה בגלל אופיר חיים

החלוץ ערן לוי ממכבי חיפה חתם אתמול לעונה וחצי במכבי תל אביב. לוי נבחן לאחרונה אצל המאמן ניר קלינגר, שהחליט לצרפו.

החלוץ אופיר חיים הופתע לשמוע מעיתונאי ביום שישי אחר הצהריים כי הוא לא יכול לשחק מול הפועל באר שבע. רק כמה שעות קודם לכן נכלל שמו ברשימת השחקנים שהקריא קלינגר. למרות פציעתו, אמור היה חיים לפתוח בהרכב, אבל התברר שטופס השחרור שלו הגיע להתאחדות באיחור. לכן הבכורה שלו תידחה למשחק גביע הטוטו ביום רביעי נגד מכבי חיפה. בגלל חסרונו של חיים, נאלץ קלינגר לוותר על השיטה בה תכנן לשחק (2:4:4), למרות שישמעאל אדו חיכה על הספסל.

המועד הקובע לקבלת טופס שחרור מקבוצות מחו"ל הוא יום חמישי ב-14:00. ביום חמישי ביררה מכבי ת"א עם ההתאחדות אם הטופס הגיע מאיסטנבולספור הטורקית, ושמעה כי מכשיר הפקס אמנם אינו תקין, אבל הטופס הגיע. כולם היו בתחושה שהכל תקין. הקבוצה אף הודיעה לתקשורת: קיבלנו את כל האישורים מטורקיה, רשמנו את חיים בהתאחדות לכדורגל והוא יכול לשחק בשבת.

אבל ביום שישי, בעקבות הפרסומים בתקשורת כי חיים יכול לשחק, מיהר סמנכ"ל ההתאחדות, אורי שילה, ליצור קשר עם סגן נשיא הקבוצה, אלי דריקס, והודיע לו שהאישור הגיע באיחור של עשר דקות ולכן רק בית הדין של ההתאחדות, כמו בפרשת עידן טל לפני מספר שנים, יכול לאפשר לחיים לשחק. במכבי ת"א החליפו מלים קשות עם נציגי ההתאחדות, אבל הדבר לא עזר וחיים ישב אתמול ביציע.

קלינגר הפתיע אתמול כשהעלה בהרכב את שירן ייני מקבוצת הנוער. מכבי ת"א מקווה לסכם בתוך 48 שעות את העברתו של ישמעאל אדו לבית"ר ירושלים. בקבוצה מאוכזבים מהיכולת שמגלה הקמרוני אפנדי הרמן וממתינים לבואו ביום רביעי של החלוץ הקרואטי, סראטו ריסטיץ' בן ה-28, ששיחק עד שנת 2001 בשטוטגארט ומאז בילה בקבוצה אוניון ברלין מהליגה הגרמנית השניה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully