וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלוהה לחברת התעופה של הוואי: אלוהה איירליינס פשטה רגל

סוכנויות הידיעות

2.1.2005 / 10:46

מדובר בחברת התעופה המסחרית החמישית בארה"ב הפועלת עתה תחת הגנה מפשיטת רגל; גידול בהוצאות התפעוליות של החברה, בין השאר כתוצאה מעליית מחירי הדלק, היה הגורם העיקרי להחלטת החברה



חברת התעופה אלוהה איירליינס, חברת התעופה של מדינת הוואי בארה"ב, הגישה בקשה להגנה מפשיטת רגל, פחות מחודש לאחר שהודיעה על כוונתה לפטר כעשרה מנהלים בכירים ולהקפיא גיוס עובדים חדשים לתפקידי ניהול על רקע עליית מחירי הדלק.



דיוויד בנמילר, אשר נכנס בנובמבר לתפקיד מנכ"ל ונשיא אלוהה, אמר כי המהלך נועד לסייע לחברת התעופה לצמצם את הוצאותיה לרמה של מתחרות שכבר הגישו בקשה להגנה מפשיטת רגל. אלוהה היא חברת התעופה המסחרית החמישית בארה"ב הפועלת עתה תחת הגנה מפשיטת רגל.



בנמילר ציין כי גידול בהוצאות התפעוליות של החברה, בין השאר כתוצאה מעליית מחירי הדלק והצורך לדון מחדש בהסכמי חכירה של מטוסים, היו הגורם העיקרי להחלטת החברה.



עוד אמר בנמילר כי טרם נקבע לוח זמנים ליציאת החברה מהליכי פשיטת רגל, אולם הוסיף טיסות החברה ימשיכו לפעול כרגיל, וכי כרטיסים שנמכרו יכובדו וכי תימשך קבלת הזמנות לטיסות.



מתחרתה המקומית של אלוהה, הוואיין איירליינס, אשר נמצאת בהליכי פשיטת רגל, קיימה עמה מגעים לגבי מיזוג פעילותן, אולם השיחות הגיעו למבוי סתום בשנת 2002.



אלוהה, המפעילה צי של 27 מטוסים ואשר כוח העבודה שלה מונה כ-3,700 עובדים, רשמה הפסד של 6 מיליון דולר ברבעון השלישי - הפסד רבעוני רביעי ברציפות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully