וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כוכבת פלייבוי לשעבר, אנה ניקול סמית', לא זכאית ל-88 מיליון דולר מעזבונו של בעלה המנוח

הדר תדמור

2.1.2005 / 9:20

בית המשפט לערעורים בארצות הברית הפך החלטה קודמת משנת 2002, וקבע כי אנה ניקול סמית' לא זכאית לכסף מעזבונו של בעלה המנוח, טייקון הנפט ג'יי הווארד מארשל, שמת בגיל 90; ב-2002 קבע שופט פדרלי כי מארשל בן ה-90 אהב באמת את אשתו בת ה-26, על סמך מתנות שהוענקו לה על



בית המשפט לערעורים בארצות הברית הפך החלטה קודמת משנת 2002 וקבע ביום חמישי כי אנה ניקול סמית', כוכבת פלייבוי לשעבר, לא זכאית ל-88 מיליון דולר מעזבונו של בעלה המנוח, ג'יי הווארד מארשל. פאנל של שלושה שופטים נימק את הפסיקה בכך שסמית', הידועה גם בשם ויקי ליין מארשל, אינה מוזכרת בצוואתו של מארשל. השופטים טענו כי השופט הפדרלי שזיכה את סמית' בשנת 2002 לא צריך היה אפילו לשמוע את טענותיה.



בשנת 2002 קבע שופט פדרלי כי מארשל בן ה-90 אהב באמת את אשתו בת ה-26, על סמך מתנות שהוענקו לה על ידי בעלה המנוח בשנת 1996, בשווי של 6 מיליון דולר. בית המשפט זיכה אז את סמית' ב-88 מיליון דולר, בסופו של ריב משפטי ארוך עם בנו של המיליארדר. השופט קבע כי בנו של מארשל ניסה לשדוד מסמית' את זכויותיה לירושה על ידי מסע השמצות ורמאויות. בשנת 2001, שלל שופט מחוזי מסמית' 475 מיליון דולר אשר סמית' זכתה להם במשפט שנה לפני כן. באחד ממשפטי הצוואה המוקדמים, האשים עורך הדין של בנו של מארשל את סמית' בניצול שדיה כדי לפתות את מארשל לעשות כרצונה.



"לאחר תשע שנים של הדיינות משפטית, אני מרוצה מהחלטת השופטים, שהגשימו את רצונו של אבי בצוואתו", אמר אי. פירס מארשל, בנו של ג'יי הווארד מארשל, לאחר המשפט.



המיליארדר מארשל פגש את סמית' בשנת 1991 בבאר חשפניות, ונישא לה לאחר שלוש שנים, 14 חודשים לפני מותו, בשנת 1995. שנתיים לפני כן זכתה ניקול סמית' בתואר המפוקפק "פלייבוי פליימייט" לשנת 1993. בשנת 1994 השתתפה ניקול סמית' בסרט "האקדח מת מצחוק 33 ו-1/3. ביולי 2002 שודר פרק הבכורה של סדרת הריאליטי בכיכובה של סמית', 'The Anna Nicole Show' בערוץ E!, ודורג כבעל אחוזי הצפייה הגבוהים ביותר לפרק בכורה בערוץ.



באפריל 2003 מונתה אנה ניקול סמית' לדוברת של חברת טריספא (TrimSpa), ספקית מוצרים לירידה במשקל. בנובמבר 2004 איימה טרימספא לפטר את סמית' מתפקידה כדוברת החברה לאור התנהגותה המוזרה בטקס הענקת פרסי אמ. טי. וי אמריקה, שכללה דיבורים חסרי משמעות במהלך הענקת פרס. לבסוף הוחלט להשאיר את סמית' כדוברת החברה, בטענה שסמית' היא גם לקוחה של החברה, ולקוחות לא מפטרים. בטח שלא לקוחות צבעוניים כמו ניקול סמית'.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully